صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۱۲۴۷۵
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۵

دوره‌های تابستان مؤسسه امام رضا(ع) با توجه به شرایط کرونا در کنار دوره‌های حضوری به صورت تلفنی و آنلاین برگزار می‌شود.

حاتم رجبی، مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت امام رضا(ع) تهران در گفت‌وگو با ایکنا با اشاره به برگزاری کلاس‌های تابستانه این مؤسسه، گفت: به دلیل شرایط پیش آمده از کرونا و ضرورت رعایت اصول و پروتکل‌های بهداشتی و همچنین فاصله‌گذاری ایمن، کلاس‌ها در ایام اوقات فراغت دانش‌آموزان در قالب سه طرح بنا بر اختیار قرآن‌آموزان انتخاب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه کلاس آنلاین مؤسسه طبق روال ماه‌های گذشته ادامه دارد، بیان کرد: قرآن‌آموزان کلاس حضوری سه جلسه در هفته دارند که طبق برنامه‌ریزی انجام شده در کنار آن جلسه آنلاین و یک جلسه به صورت تلفنی (پرسش و پاسخ) خواهند داشت.

رجبی اضافه کرد: اما قرآن‌آموزان کلاس‌های آنلاین و تلفنی، طبق برنامه دو جلسه در هفته (روزهای سه‌شنبه و پنجشنبه، از ساعت 13 تا 15) کلاس خواهند داشت. همچنین غیبت بیش از دو جلسه در ماه، موجب حذف از کلاس خواهد شد.

مدیر مؤسسه امام رضا(ع) درباره مدت زمان کلاس و رشته‌های آن افزود: کلاس‌ها طبق روال گذشته، به صورت ترمی، سه ماه تشکیل می‌شود. دوره حفظ ترتیبی، موضوعی، صوت و لحن، آموزش فنون قرائت، تفسیر و ترجمه قرآن از جمله کلاس‌های تابستان است.

یادآور می‌شود، مؤسسه امام رضا(ع) در تهران، میدان آزادی، خیابان آیت‌الله سعیدی، نرسیده به سی متری جی، کوچه شهید غلامرضا عسکری قرار دارد.

علاقه‌مندان برای ثبت نام در این دوره‌ها می‌توانند با شماره‌های 0114 009 0919 و 1217 147 0935 تماس بگیرند و یا به کانال مؤسسه در پیام‌رسان تلگرام به نشانی drezvan_ir@ مراجعه کنند. 

انتهای پیام