صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

بازار

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۱۲۴۹۴
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۳

کتاب «مبانی فقهی جنگ نرم رسانه‌ای» به قلم حجت‌الاسلام علی نهاوندی در پنج فصل ویژه فقه‌پژوهان حوزه و دانشگاه به همت انتشارات مرکز فقهی ائمه اطهار‌(ع) قم روانه بازار نشر شد.

به گزارش ایکنا، این اثر تلاشی در جهت شناساندن سلسله پژوهش‌های فقه هنر و رسانه است که با هدف تبیین مبانی و ضوابط فقهی مواجهه با شبکه‌های رسانه‌ای معاند در شرایط جنگ نرم و بررسی شیوه‌های مجاز شرعی در مواجهه با آن‌ها نگاشته شده است.

در بخشی از این کتاب آمده است: «امروزه رسانه‌های گروهی، ماهواره‌ها، جراید، شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی میدان نبرد جبهه حق و باطل است و در این کارزار شبکه‌های پرشمار معاند و مخالف از هر ابزاری برای ضربه زدن به فکر و اندیشه ناب اسلامی استفاده می‌کنند؛ بهره‌گیری از ابزار‌های رسانه‌ای جهت انحراف اخلاقی به نام هنر و آزادی افکار، بزرگترین جنایت عصرمدرن رسانه‌ای است».

یادآور می‌شود، کتاب «مبانی فقهی جنگ نرم رسانه‌ای» به قلم علی نهاوندی به همت انتشارات مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) در ۴۹۳ صفحه منتشر شده است.

انتهای پیام