صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۱۴۲۱۷
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۸
لاری خبر داد؛

سخنگوی وزارت بهداشت، از شناسایی دو هزار و 685 مورد جدید ابتلا به کرونا در کشور خبر داد و گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته، ٢٠٨ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند.

به گزارش ایکنا، سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت، با اشاره شناسایی دو هزار و ۶٨۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور، اظهار کرد: با احتساب این موارد جدید مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ٣٠٩ هزار و ۴٣٧ نفر رسید.

وی افزود: متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ٢٠٨ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ١٧ هزار و ١٩٠ نفر رسید.

لاری بیان کرد: خوشبختانه تاکنون ٢۶٨ هزار و ١٠٢ نفر از بیماران، بهبودیافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

وی با بیان اینکه چهار هزار و ۸۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند، گفت: تاکنون دو میلیون و ۵٠٨ هزار و ۴١٨ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

لاری بیان کرد: استان‌های تهران، مازندران، گلستان، فارس، آذربایجان شرقی، اردبیل، اصفهان، البرز، ایلام، خراسان رضوی، کرمان، خراسان شمالی، سمنان، لرستان و هرمزگان در وضعیت قرمز قرار دارند.

وی یادآور شد: همچنین استان‌های آذربایجان غربی، خوزستان، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، زنجان، همدان، کهگیلویه و بویر احمد، مرکزی، یزد، گیلان و قم هم در وضعیت هشدار قرار دارند.
انتهای پیام