صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۱۵۳۷۸
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۷

همزمان با عید غدیر خم ایستگاه‌های صلواتی در سطح شهر برپا شد، همچنین در نقاط مختلف شهر و روستاهای این شهرستان مراسم نورافشانی برگزار شد.

خیران نیکوکار تایبادی مانند همیشه خیرات و نذورات خود را میان نیازمندان توزیع کردند تا سنت حسنه «کمک مؤمنانه» را که به فرمان مقام معظم رهبری صادر شده به بهترین شکل اجرا کنند.

همزمان با عید غدیر خم، 6000 پرس غذای گرم با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی توسط مرکز رسیدگی به امور مساجد وابسته به نهاد نماز جمعه شهرستان و مؤسسه خیریه امام هادی(ع) تهیه و بسته‌بندی و میان نیازمندان شناسایی شده در تایباد و کاریز توزیع شد. برای تهیه و توزیع این مقدار غذای گرم 400 میلیون ریال توسط خیران نیکوکار هزینه شده است.

همچنین در چنین عید بزرگی که نشان از اتحاد و همدلی است، کانون مرکزی خادمیاران رضوی شهرستان تایباد در اقدامی خداپسندانه توسط یک خیر نیکوکار مقداری گوشت نذری بین 200 خانوار نیازمند توزیع کرد و 750 ظرف شله‌زرد یکبار مصرف و کاملاً بهداشتی توسط خادمیاران رضوی در ایستگاه‌های صلواتی و محله‌های محروم شهر و روستاها توزیع شد.

کانون خادمیاران رضوی شهرستان تایباد با همکاری منطقه ویژه اقتصادی دوغارون و تشکل دانش‌آموزی نسل سلیمانی‌ها به همین مناسبت 800 بسته شکلات را طی دو مرحله توزیع کردند.

امسال با توجه به وضعیت شهرستان به دلیل شیوع ویروس کرونا و عدم برگزاری تجمعات بیشتر برنامه‌های دهه‌ولایت به صورت مجازی و غیرحضوری برگزار شد، از مهم‌ترین اقدامات انجام گرفته در این ایام اجرای زنده گروه سرود «پیروان ولایت» است که به مدت 10 روز قبل و بعد از نماز مغرب در نقاط مختلف شهر برنامه اجرا کردند. این برنامه فرهنگی با همکاری مرکز رسیدگی به امور مساجد وابسته به نهاد نماز جمعه شهرستان، مؤسسه خیریه امام هادی(ع)، کانون خادمیاران رضوی و بسیج ناحیه مقاومت شهیدمطهری، جمعیت هلال احمر و ... برگزار شد.

همچنین مسابقات فرهنگی بسیاری توسط مرکز رسیدگی به امور مساجد وابسته به نهاد نمازجمعه شهرستان، مؤسسه خیریه امام هادی(ع)، کانون خادمیاران رضوی، ناحیه مقاومت بسیج، نشریه باران مهر در فضای مجازی برگزار شد، مسابقه آنلاین برگرفته از کتاب «جاذبه و دافعه امام علی(ع)» اثر شهید مطهری که مورد استقبال بی‌نظیری قرار گرفت و تاکنون بیش از 2 هزار نفر در آن شرکت کرده‌اند. تعدادی بسته فرهنگی نیز توسط خیران تهیه و از طریق مؤسسه خیریه امام هادی(ع) توزیع شد.

انتهای پیام