صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۱۵۴۵۷
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۰

آیت‌الله هادوی تهرانی در پیامی ضایعه ارتحال حاج علی‌اکبر دشتی، یکی از شاگردان شهید صدر و نماینده برخی از مراجع را تسلیت گفت.

به گزارش ایکنا، متن پیام آیت‌الله هادوی تهرانی به مناسبت ارتحال حاج علی‌اکبر محمودی دشتی به شرح زیر است:

باسمه تعالی

خبر ارتحال دوست دوست‌داشتنی، عالم وارسته ابو الشهید حضرت آیت‌البرهان حاج شیخ علی اکبر محمودی دشتی ـ رضوان الله علیه ـ موجب تأسف و تأثر فراوان شد. ایشان در زمره قدیمی‌ترین شاگردان و یاران شهید صدر و مورد علاقه و اعتماد شاگردان آن بزرگوار بود، و از بنیان گذاران درس خارج استاد بزرگوارم ، شاگرد برجسته شهید صدر، حضرت آیت الله سید کاظم حائری (دام ظله) محسوب می‌شد. شیخ برهان عزیز رحمة الله علیه سال‌های طولانی در کشور کویت به‌عنوان عالم و نماینده مراجع فعالیت ‌کرد که آثار مثبت آن هم‌چنان در میان مؤمنان آن دیار زبانزد و مشهور است.

این جانب این ضایعۀ اسفناک را به حضور مقدس ولی عصر ـ عجل الله فرجه الشریف و مراجع معظم تقلید ـ دامت برکاتهم ـ و رهبر عزیز انقلاب ـ مد ظله ـ و تمام فضلا و علمای حوزه ها، به ویژه حوزه های نجف و قم و خانوادۀ محترم آن مرحوم و تمام بازماندگان ایشان، به خصوص فرزند فاضل آن بزرگوار تسلیت عرض می کنم و برای آن عزیز سفرکرده همراهی با خاندان عصمت و طهارت ـ علیهم السلام ـ در تمام مراحل حیات اخروی و برای تمام بازماندگان و دوستداران آن عزیز سفر کرده، اجر جزیل و صبر جمیل از درگاه ایزد بی بدیل خواستارم.

مهدی هادوی تهرانی

قم آشیانه آل محمد علیهم السلام

انتهای پیام