صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۱۷۴۴۸
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۸

حجت‌الاسلام والمسلمین سید‌مهدی خاموشی، نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در پیامی ارتحال آیت‌الله محمدعلی تسخیری، مشاور عالی رهبر معظم انقلاب اسلامی در امور جهان اسلام را تسلیت گفت.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت‌الاسلام والمسلمین سید‌مهدی خاموشی، نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در پیامی ارتحال آیت‌الله محمدعلی تسخیری، مشاور عالی رهبر معظم انقلاب اسلامی در امور جهان اسلام را تسلیت گفت. در این پیام تسلیت آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون
قال رسول الله‌(ص) اذا مات المومن الفقیه ثلم فی الاسلام ثلمة لایسد‌ها شیء
خبر ارتحال روحانی گرانقدر؛ آیت‌الله محمدعلی تسخیری مشاور عالی رهبر معظم انقلاب اسلامی در امور جهان اسلام و رئیس شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی موجب تأثر و تألم خاطر این جانب شد.
این عالم ربانی و فقیه والامقام مجاهدت‌های بسیاری در زمینه ایجاد وحدت در بین مسلمین جهان و تقریب مذاهب اسلامی داشتند و در تمام مسئولیت‌های مختلف خودشان همواره منشا آثار و برکات زیادی برای جهان اسلام و نظام جمهوری اسلامی بودند.
اینجانب ارتحال این روحانی معزز و مجاهد خستگی‌ناپذیر عرصه وحدت اسلامی را به مقام معظم رهبری، جامعه بزرگ روحانیت و بازماندگان محترم ایشان تسلیت می‌گویم و از خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات و رحمت واسعه طلب می‌کنم.»
انتهای پیام