صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۳۵۶۴۱
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۵

بسته آموزشی «دفتر حفظ» که با هدف برنامه‌ریزی و مدیریت زمان برای حافظان قرآن و سایر علاقه‌مندان تهیه و تألیف شده است، به چاپ سوم رسید.

به گزارش ایکنا، بسته آموزشی «دفتر حفظ» و دو لوح فشرده شامل دوره  هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی برای موفقیت حافظان قرآن، انضباط شخصی و مدیریت زمان ویژه حافظان قرآن تألیف سعیده الوان و زهرا ابوترابی، از حافظان کل و مدرسان دانشگاه، به چاپ سوم رسید.

بنابر گفته‌ سعیده الوان از مؤلفان کتاب، «این دوره در بردارنده بیش از 350 دقیقه آموزش جامع ویدیویی و تخصصی حفاظ است. حافظان قرآن با این بسته و دفتر می‌توانند نقشه راهی در کنار حفظ در تمامی ابعاد زندگی، سبک زندگی، تحصیلی، مالی و شغلی داشته باشند و به نوعی نخستین پلنر قرآنی است تا برنامه‌ریزی برای تمامی ابعاد زندگی را آموزش دهد. برخی از حافظان قرآن، تک‌بُعدی هستند و در پیشبرد سایر برنامه‌های زندگی خود با کوتاهی‌هایی همراه خواهند بود که این برنامه در برنامه‌ریزی روزانه کمک کننده است».

یادآور می‌شود، براساس جداول این دفتر، برنامه‌ریزی روزانه برای سه ماه انجام می‌شود و پس از آن به دلیل دریافت این پلتفرم و نفشه نیازی نیست دفتری دیگر تهیه شود و مدیریت زمان و انضباط شخصی دنبال می‌شود.

علاقه‌مندان برای تهیه این دفتر و بسته آموزشی می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی https://tahfiz.ir/book نسبت به رزرو و ثبت سفارش اینترنتی خود از چاپ سوم اقدام کنند.

انتهای پیام