صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۳۸۸۴۲
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۰
استاندار خراسان‌جنوبی:

استاندار خراسان‌جنوبی گفت: جایگاه و موقعیت شغلی شهید فخری‌زاده ایجاب می‌کرد تا لحظه شهادت، گمنام بماند.

به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌جنوبی، حمید ملانوری، شب گذشته ۱۲ آذر در حاشیه مراسم بزرگداشت شهید فخری زاده خاطرنشان کرد: شهید فخری زاده از جمله انسان‌هایی بود که هم دانش و تخصص داشت و هم ایثارگرانه پای انقلاب ایستاد.

وی تصریح کرد: شهید فخری زاده از دانشمندان بزرگ در زمینه علم هسته‌ای و دفاعی بود که در گمنامی کامل به کشور خدمت کرد.

استاندار خراسان‌جنوبی با بیان اينکه همه تلاش‌ها و مجاهدت‌های شهید فخری زاده در گمنامی کامل صورت گرفت، تصریح کرد: هدف اصلی دشمن از شهادت شهید فخری زاده و دیگر شهدای هسته ای و بزرگانی همچون شهید سلیمانی، این است که کشور از وجود این افراد، بی بهره بماند.

ملانوری ادامه داد: دشمن غافل از این است که نیروهایی که انقلاب تربیت کرده، هر کدام شاگردان خوبی پرورش داده اند که همیشه پشتوانه نظام خواهند بود.

وی اظهار کرد: با شهادت هر فخری زاده و سلیمانی، گردانی از فخری زاده‌ها و سلیمانی‌ها به جوش و خروش می‌آیند و با علم و انگیزه‌ای که دارند تحت رهبری مقام معظم رهبری، بیش از گذشته به انقلاب و نظام خدمت می‌کنند.

استاندار خراسان‌جنوبی به صحبت‌های رهبر معظم انقلاب درخصوص شهید فخری زاده اشاره کرد و گفت: بدون تردید دانش، علم، مدیریت و تخصص این شهید بزرگوار تداوم خواهد یافت.

ملانوری در بخشی از سخنانش به تلاش های دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب گفت و خاطرنشان کرد: بعد از پیروزی انقلاب تاکنون همواره شاهد خصومت های دشمنان و کینه توزان بوده‌ایم.

وی ادامه داد: این دشمنی‌ها در هر دوره زمانی به شکلی نمود پیدا کرده و به ویژه بعد از جنگ تحمیلی که کشور توانست به لحاظ علمی و دفاعی به جایگاه خوبی دست یابد، در تهیه تجهیزات نظامی دانش خوبی پیدا کرد و به امنیت پایدار رسید و در مسائل امنیتی منطقه صاحب نظر شد، توطئه‌های دشمن در قالب ترور شخصیت ها، ظهور و بروز پیدا کرد.

استاندار خراسان‌جنوبی یادآور شد: این تلاش‌های دشمنان هرگز نتوانسته و نخواهد توانست به انقلاب ضربه بزند.

انتهای پیام