صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

بازار

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۴۰۱۳۶
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۵

حجت‌الاسلام زائری معتقد است: فضای مجازی نوعی ژست و پز برای مدیران است و برخورد دوگانه با آن دارند؛ هم می‌خواهند از منافع فضای مجازی استفاده کنند و هم پاسخگو نباشند. گویی این فضا هم هست و هم نیست. فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی ناظر به مخاطبی نبوده که هزینه و به خواست خود آن فعالیت را انتخاب می‌کند، به همین دلیل کار‌ها دچار ضعف است. در فضای مجازی کلیک‌ها میزان مخاطبان را تعیین می‌کنند. در قرآن آیاتی زیادی وجود دارد که با عبارت «یسئلونک عن ...» آغاز می‌شود. یعنی قرآن نیز متناسب با سؤال و نیاز مخاطب پاسخی ارائه می‌دهد. بالاتر از عرش خدا که نداریم! اما خدا بر اساس نیاز مخاطب سخن می‌گوید.