صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۴۳۵۳۷
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۸

گروه‌ تواشیح محمد رسول‌الله(ص) با همکاری گروه‌هایی از کشور عراق و سوریه اقدام‌ به تهیه اثری با عنوان «رایة‌النصر» کرده است.

به گزارش ایکنا، در راستای فضاسازی تبلیغی در ایام شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مقاومت، سازمان قرآن و عترت بسیج سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ اقدام به تولید نماهنگ و اثری در سطح ملی و بین‌المللی کرده است.

اشعار این‌ اثر که با عنوان رایة‌النصر تهیه شده است، میثم حاتم، سروده و آهنگسازی و تنظیم آن را هم هادی آرزم عهده‌دار شده است. در تولید این اثر ویژه، علاوه بر گروه همخوانی محمد رسول الله(ص)، گروه‌های همخوانی از کشورهای عراق و سوریه هم حضور و همکاری داشته‌اند. کربلا، بین‌الحرمین و حرم حضرت زینب(س) از جمله محل‌های تصویربرداری این اثر در خارج از کشور بوده است. در ایران نیز باغ‌موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس محل تصویربرداری بوده است.

همچنین با هماهنگی که با گروه‌های تواشیح استان کرمان انجام گرفته است بر سر مزار شهید سلیمانی در گلزار شهدای کرمان هم گروه‌های تواشیح نورالزهرا(س)، پیامبر اعظم(ص) و ثقلین به اجرا برنامه پرداخته و تصویربرداری انجام و به زودی این اثر رونمایی خواهد شد.

در تولید این اثر موسسه انوار رسول اعظم (ص)، موسسه ثقل الاکبر عراق، مرکز دارالشهدا للقرآن الکریم سوریه و همچنین سازمان دارالقرآن کریم ایران و نیز اتحادیه موسسات مردمی و تشکل‌های قرآن و عترت استان کرمان همکاری داشته‌اند.

تهیه‌کننده این اثر رحیم قربانی و کارگردانی آن را هم محمد تربتی‌طرقبه عهده‌دار بوده است.

انتهای پیام