صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

بازار

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۴۵۹۲۸
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۷

معاون صنایع دستی، وزارت میراث فرهنگی از انتشار فراخوان برند‌های فعال در حوزه صنایع‌ دستی ایرانی خبر داد.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، پویا محمودیان، معاون این وزارتخانه  از انتشار فراخوان برند‌های فعال در حوزه صنایع‌دستی ایرانی خبر داد و افزود:‌ برندسازی در جهان امروز یکی از اصول حیاتی و محوری توسعه تجارت و بازاریابی تولیدات محسوب می‌شود، به نحوی که اصطلاح برند به خودی خود حاوی مفاهیم کیفیت، اعتبار، خدمات، حیثیت و مانند آن‌هاست

وی افزود: برند مقبول با کسب و کار موفق ترادف معنایی یافته است. صنایع‌دستی نیز از این قاعده مستثنا نیست و تعدد و تنوع برند‌ها در آن، نشانه رونق شبکه تولید، توزیع و فروش و حتی صادرات این هنر‌صنعت گران‌قدر تاریخی و فرهنگی ایران است.

محمودیان اظهار کرد:‌ معاونت صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اقدام به انتشار فراخوان جذب برند‌های فعال در صنایع‌دستی ایرانی کرده است تا ضمن شناسایی و طراحی بانک اطلاعاتی برند‌های این حوزه، زمینه و زیرساخت لازم را به‌منظور تعاملات بیشتر و استفاده از توان آن‌ها برای معرفی توانمندی صنایع‌دستی ایران، دعوت در نمایشگاه‌های داخلی و همچنین معرفی برای حضور در رویداد‌های خارجی را مهیا کند.

معاون صنایع‌دستی وزارت میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ادامه داد: بنابراین از تمام افرادی که دارای برند هستند و در یک یا همه موارد تولید، توزیع و فروش صنایع‌دستی به فعالیت می‌­پردازند، دعوت به عمل می‌آید اطلاعات برند خود را در فرمت جدول به نشانی الکترونیک ichtotarvij@gmail.com ارسال کنند. لازم به ذکر است قید معرفی برند در بخش موضوع ایمیل ضروری است.

محمودیان بیان کرد: اطلاعات و مشخصات برند‌های فعال در حوزه صنایع‌دستی ایرانی در قالب یک جدول ارسال شود که در این جدول باید نام و نام خانوادگی، رشته‌های فعالیتی، حوزه فعالیت (تولید، توزیع، فروش و صادرات)، گسترده فعالیت (استانی، منطقه‌ای، ملی و بین‌المللی) تعداد شعبه نمایندگی (داخل، خارج)، محل فعالیت، آدرس وب‌سایت، پست الکترونکی و شماره‌های تماس به‌طور دقیق ثبت شود.
انتهای پیام