صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۴۶۷۲۸
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۲

طی مراسمی از منتخبان چهلمین دوره مسابقات قرآن کارکنان پایور و وظیفه پایگاه هوایی وحدتی دزفول تجلیل شد.

به گزارش ایکنا، طی مراسمی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمد قاضی، رئیس اداره عقیدتی ـ سیاسی نیروی هوایی ارتش، عصر روز گذشته، 20 دی‌ماه از منتخبان چهلمین دوره مسابقات قرآن کارکنان پایور و وظیفه پایگاه هوایی وحدتی دزفول، در جمع خانواده‌ها و کارکنان این پایگاه‌ هوایی تجلیل به عمل آمد.

حجت‌الاسلام قاضی، رئیس اداره عقیدتی ـ سیاسی نهاجا با بیان اینکه مسابقات بهترین عرصه برای شناسایی و هدایت استعدادها است، گفت: کارکنان پایور، وظیفه و خانواده‌ها با شرکت در مسابقات علاوه بر شناخت توانمندی‌های خود با بسیاری از مهارت‌های اجتماعی آشنا می‌شوند و این امر تأثیر بسزایی در آینده آنها دارد.

وی با اشاره به اهمیت مسابقات قرآن افزود: نفرات قرآنی نظامی به عنوان عضوی از نیروهای مسلح باید در سطح جامعه، الگویی تأثیرگذار برای سایر افراد باشند و هر کدام باید مبلغ قرآن باشند و در جذب سایر افراد جامعه به قرآن و آموزه‌های دینی، فعالیت داشته باشند.

رئیس عقیدتی ـ سیاسی نهاجا اظهار کرد: شرکت در مسابقات قرآن زمینه‌ساز انس و تدبر در قرآن و آموزه‌های دینی خواهد بود و بهترین زمان برای ایجاد انس با دوران کودکی و نوجوانی است.

قاضی با اشاره به اینکه جامعه‌ای که هوشیار و بیدار است، هیچگاه توطئه‌های دشمن در آن اثری ندارد، تصریح کرد: دشمن تمام توان خود را به کار گرفته است و با جنگ رسانه‌ای، فرهنگی و اقتصادی قصد دارد تا ملت‌های بیداری از جمله ایران را به خواب غفلت فرو برد.

وی با بیان اینکه شما به عنوان کارکنان نیروهای مسلح وظیفه سنگینی در قبال این توطئه دشمن دارید و باید جامعه را آگاه کنید، بیان کرد: آگاه‌سازی و بیداری جامعه در مقابل توطئه‌های دشمنان، وظیفه همگانی است و باید این بیداری و آگاه‌سازی در خانه‌ها، مدارس، دانشگاه‌ها و جامعه انجام شود تا بتوانیم در برابر تهدیدات فرهنگی دشمنان اسلام مدافعین خوبی باشیم.

حسن ختام این مراسم، تجلیل از نفرات برتر (دارندگان رتبه‌های اول تا سوم) چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن با اهدای لوح یادبود و هدایا بود.

یادآور می‌شود، پایگاه هوایی وحدتی دزفول، رتبه سوم چهلمین دوره مسابقات قران کریم نیروی هوایی ارتش را کسب کرد.

انتهای پیام