صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۵۸۵۲۹
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۲

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان داورزن از ثبت هفت وقف جدید به ارزش بیش از 220 میلیون تومان طی سال جاری در این شهرستان خبر داد.

حجت‌الاسلام خانی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان داورزن در گفت‌وگو با خبرنگار افتخاری ایکنا، بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون هفت وقف جدید با ارزش 220 میلیون تومان به همت خیران و واقفان این شهرستان به ثبت رسیده است.

وی افزود: ورثه مرحوم علی‌اکبر غنی‌آبادی یک قطعه زمین به همراه یک ساعت و نیم آب را جهت برگزاری مراسم مذهبی حوزه علمیه و هزینه‌های جاری و عمرانی و فرهنگی حسینیه روستای غنی‌آباد  وقف کردند.

خانی تصریح کرد: بانوان خیراندیش صدیقه داورزنی یک قطعه زمین به مساحت ده من را جهت عزاداری و امور عام المنفعه در شهر داورزن و  فاطمه مهرآبادی یک قطعه زمین به مساحت 21 هزار متر مربع را در روستای مهرآباد جهت امور عام‌المنفعه به ثبت رساندند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه داورزن بیان کرد: غلامرضا خسروآبادی یک قطعه باغ پسته به انضمام یک ساعت آب از موتور عمیق را جهت امور درمانی و بهداشتی و عام‌المنفعه و محمد‌علی حسین‌آبادی یک ساعت و 40 دقیقه آب از قنات روستای حسین‌آباد با ارزش 25 میلیون تومان را جهت هزینه‌های مسجد جامع  این روستا وقف کرد.

خانی اظهار کرد: احمد ریوندی یک ساعت آب از چاه عمیق و اکبر ریوندی یک ساعت آب از موتور عمیق ریوند را با نیت فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و عفاف در روستای ریوند وقف کردند.

یادآور می‌شود، شهرستان داورزن با ۸۲۴ موقوفه و ۱۸۲۴ رقبه در 350 کیلومتری مشهد مقدس و در محور اصلی تهران به مشهد واقع شده است.

زهرا چشمی
انتهای پیام