صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۶۲۱۸۹
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۴

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از ثبت‌نام 213 نفر در چهارمین جشنواره ملی مطبوعات و رسانه آیات به میزبانی سمنان خبر داد و گفت: تعداد آثار ارسالی به این جشنواره تا کنون 457 اثر است.

به گزارش ایکنا از سمنان، فرشید فلاح، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان امروز 14 فروردین در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در چهارمین جشنواره ملی مطبوعات و رسانه آیات 213 نفر ثبت‌نام کرد‌ه‌اند گفت: از این تعداد 110 نفر 457 اثر را به جشنواره ملی مطبوعات و رسانه آیات ارسال کرده‌اند.
وی ادامه داد: از این تعداد اثر 287 اثر در بخش اصلی شامل ۸۷ عکس، 58 گزارش(خبری یا توصیفی)، 49 مصاحبه، 43 سرمقاله و یادداشت، 33 تیتر و 17 خبر و در بخش ویژه نیز 170 اثر شامل 64 کلیپ، 40 پادکست، 36 طرح یا تصویر، پوستر یا اعلان، 22 موشن‌گرافیک، پنج انیمیشن و سه اینفوگرافیک بوده است.

فلاح با اشاره به اینکه استانهای تهران، سمنان و خراسان رضوی در بین استانهای کشور بیشترین آثار ارسالی را در این جشنواره داشته‌اند افزود: به گونه‌ای که از تهران 175 اثر، سمنان 57 اثر و خراسان رضوی 50 اثر تاکنون به جشنواره ارائه شده است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اظهار کرد: اصفهان با 34 اثر، مازندران با 29 اثر، خوزستان با 26 اثر، کردستان و قم با 11 اثر، قزوین، آذربایجان شرقی و زنجان با هفت اثر، ایلام با شش اثر، هرمزگان و گلستان با پنج اثر، همدان، گیلان و کرمان با چهار اثر، یزد و بوشهر با سه اثر، کرمانشاه، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان با دو اثر و استانهای آذربایجان غربی، چهارمحال بختیاری و خراسان شمالی با یک اثر در رده های بعدی قرار دارند.

وی مهلت ارسال آثار به این جشنواره را 27 فروردین ماه دانست و گفت: این جشنواره  با محوریت موضوعات مرتبط با قرآن کریم به میزبانی اداره‏ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار می‌شود.

فلاح با تاکید بر اینکه این جشنواره در دو بخش اصلی و ویژه برگزار می‌ شود گفت:  بخش اصلی شامل رشته‌های سرمقاله و یادداشت، گزارش (خبری یا توصیفی)، مصاحبه، خبر، تیتر و عکس است که در بخش ویژه با موضوع تولیدات چندرسانه‌ای در موضوع قرآن‌کریم، رشته‌های انیمیشن، موشن‌ گرافیک، پادکست، اینفوگرافیک، پوستر یا اعلان وکلیپ را در بر می‌گیرد.

وی افزود: علاقمندان می‏‌توانند آثار تولیدی خود را از طریق نشانی سایتayat.farhang.gov.ir برای دبیرخانه ارسال کنند.

انتهای پیام