صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۶۵۸۸۱
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۱
با هدف حل معضلات نیازمندان؛

مدیرکل بهزیستی خراسان‌جنوبی با اشاره به راه‌اندازی پویش ضیافت همدلی به‌مناسبت ماه مبارک رمضان، گفت: امیدواریم با کمک‌هایی که مردم استان و خیرانی همیشه همراه به بهزیستی و مؤسسات خیریه تحت نظارت داشته باشند بسته‌های غذایی هرچه سریع‌تر تهیه و بین جامعه هدف نیازمند توزیع شود.

علی عرب‌نژاد، مدیرکل بهزیستی خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی، اظهار کرد: همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان و به‌منظور اجرایی کردن فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر کمک به نیازمندان و خانواده‌های کم‌برخوردار و جلب مشارکت حداکثری آحاد جامعه برای کمک به نیازمندان، اداره‌کل بهزیستی به راه‌اندازی پویش ضیافت همدلی اقدام کرده است.

وی افزود: در ماه مبارک رمضان همچون سایر سال‌های گذشته با تکیه بر الطاف خداوند متعال و کمک‌های  خیران و مردم نیک‌اندیش استانمان جهت تأمین مایحتاج و سبد غذایی توانخواهان نیازمند و مددجویان بهزیستی اقدام خواهیم کرد که تاکنون سبدهای غذایی در چندین شهرستان و پخت و توزیع پنج هزار پرس غذای گرم اقدام شده است.

مدیرکل بهزیستی خراسان‌جنوبی بیان کرد: امیدواریم با کمک‌هایی که مردم استان و خیرانی همیشه همراه به بهزیستی و مؤسسات خیریه تحت نظارت داشته باشند بسته‌های غذایی هرچه سریع‌تر تهیه و بین جامعه هدف نیازمند توزیع شود.

عرب‌نژاد افزود: با عنایت به شرایط پیش آمده به‌دلیل ویروس کرونا و وضعیت اقتصادی خانواده‌های تحت پوشش و پشت نوبت بهزیستی از آنجا که تأمین سبدهای غذایی برای خانواده‌ها مانند گذشته به‌صورت جمع‌آوری کمک‌های غیرنقدی و مراجعات حضوری مردم نوع‌دوست و خیرین امکان‌پذیر نیست؛ لذا جهت واریز هدایا و نذورات نقدی می‌توانند کمک‌های خود را به شماره حساب 4180034541947696 بانک مرکزی و شماره کارت مجازی  6367957079939448 در سراسر استان واریز کنند.

وی ابراز امیدواری کرد: این کمک‌ها توسط هم‌استانی‌های مقیم و خارج از استان، نهادهای دولتی، نظامی و خیرین، خصوصا در ماه مبارک رمضان تداوم داشته باشد.

انتهای پیام