صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۶۶۳۰۶
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۹

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از برگزاری جشنواره ملی شعر «ستاره سحری» ویژه سردار دلها حاج قاسم سلیمانی خبر داد و گفت: این جشنواره با اثرآفرینی شاعران برگزیده کشوری و استانی به میزبانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از سمنان، فرشید فلاح، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، امروز 1 اردیبهشت در جمع خبرنگاران از برگزاری جشنواره ملی شعر «ستاره سحری» ویژه سردار دلها حاج قاسم سلیمانی خبر داد و گفت: مهلت اولیه ارسال آثار اول اردیبهشت 1400 بوده است افزود:  که این فرصت تا دهم اردیبهشت تمدید شده است.

وی افزود: این جشنواره با اثرآفرینی شاعران برگزیده کشوری و استانی به میزبانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان برگزار می‌شود.

فلاح با اشاره به اینکه شاعران علاقمند به حضور در این جشنواره می‌توانند آثار خود را از طریق پایگاه الکترونیکی جشنواره به نشانی setare.sahari.sem@gmail.com و یا شبکه مجازی با شماره 09389523565 به دبیرخانه جشنواره ملی شعر «ستاره سحری» ارسال کنند گفت: هر شاعر می‌تواند دو اثر به جشنواره ارسال نماید.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با تاکید بر اینکه آثار باید در قالب word با فوت b.nazanin و سایز 14 تنظیم و ارسال شود یادآور شد: آثار راه یافته به دیگر جشنواره‌های ادبی در جشنواره ملی شعر ستاره سحری پذیرفته نمی‌شود که در این راستا ارسال اثر توسط شاعران به معنای پذیرش تمام ضوابط این جشنواره است.

فلاح به پذیرش آثار در قالب‌های مختلف شعری در این جشنواره اشاره کرد و گفت: به نفر اول جشنواره جائزه نقدی 20 میلیون ریالی و نفرات دوم و سوم به ترتیب 15 و 10 میلیون ریال و افراد شایسته تقدیر نیز پنج میلیون ریال جایزه نقدی تعلق می‌گیرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با بیان اینکه آثار برگزیده این جشنواره در قالب کتابی منتشر خواهد شد و دبیرخانه مجاز به ویرایش آثار نیز است اظهار کرد: آثاری که در کتاب جشنواره ملی شعر «ستاره سحری» با موضوع سردار دل‌ها چاپ شود از مزایای ارائه در مجلدی ویژه با محتوی شعری سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برخوردار می‌شود.

انتهای پیام