صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۶۶۳۱۸
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰
در تبیین برنامه‌های شب‌های قدر در شورای معارف سیما تاکید شد؛

دبیر شورای معارف سیما بر لزوم دعای دسته‌جمعی برای رفع بلیه کرونا در شب‌های قدر تاکید کرد و از برنامه‌ریزی برای برگزاری باشکوه مراسم معنوی این شبها خبر داد.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی سیما، جلسه شورای معارف به صورت حضوری و مجازی با نمایندگان شبکه‌های رسانه ملی و اماکن مقدسه با موضوع تبیین برنامه‌های شبهای قدر و ارتباط زنده با اماکن مقدسه برگزار شد.

دبیر شورای معارف سیما در این جلسه با اشاره به فرصت گرانبهای شب‌های قدر بر لزوم برنامه‌ریزی صحیح بر محور تواصی به حق و صبر و بهره‌مندی مردم از فیوضات این شب‌ها در رسانه ملی تاکید کرد و گفت: با توجه به شرایط کرونا مردم می‌توانند از طریق شبکه‌های سیما در حال و هوای حرم های مطهر در کربلا، مشهد، قم و ... قرار بگیرند و اعمال شب‌های قدر را در منازل و از طریق رسانه انجام دهند.

جواد شیخ اکبری همچنین با اشاره به شرایط دشوار اقتصادی مردم، پرداختن به پویش اجتماعی «مردم ماه» و دعوت از مردم به کار خیر و معرفی خیرین را از دیگر برنامه های رسانه ملی در این شبها عنوان کرد.

 
در این جلسه که نمایندگان اماکن مقدسه بصورت مجازی حضور داشتند، حجت‌الاسلام و المسلمین گنابادی نژاد، معاون تبلیغات آستان قدس رضوی، آقای موسوی‌کیا مدیر موسسه صوتی و تصویری آستان قدس رضوی، حجت الاسلام والمسلمین آمره، مدیر روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، آقای دانش، مدیر هنر و رسانه مسجد مقدس جمکران، هریک برنامه‌های شب‌های قدر این اماکن مقدس را تشریح و در ادامه نمایندگان شورای معارف در شبکه‌های سیما نقطه نظرها و برنامه های خود را برای این ایام بازگو کردند.
انتهای پیام