صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۶۸۹۱۶
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۵

اپلیکیشن «ماهک» که از سوی مؤسسه دبستانی‌ها ارائه شده است، در نمایشگاه مجازی قرآن کریم دو پویش کتابت قرآن و عکاسی از جلسات خانگی قرآن را راه‌اندازی کرده است.

به گزارش ایکنا، کاظم رحیمی، مسئول مؤسسه دبستانی‌ها که با اپلیکیشن «ماهک» در نمایشگاه مجازی قرآن کریم حضور یافته است، درباره فعالیت این موسسه گفت: از سال ۱۳۹۲ فعالیت خودمان را آغاز کردیم و پنج سال طول کشید تا توانستیم اپلیکیشن «ماهک» را در راستای «تولید و عرضه محتوای مناسب برای کودکان در فضای مجازی» عرضه عمومی کنیم.

وی درباره انگیزه مؤسسه دبستانی‌ها برای فعالیت در زمینه کودکان تصریح کرد: سال ۱۳۹۲ با فراگیری فضای مجازی و دسترسی بالای کودکان به گوشی‌های هوشمند و به تبع فضای مجازی مواجه بودیم؛ در عین حال محتوای مناسبی برای کودکان وجود نداشت، بنابر این تصمیم گرفتیم برای تولید و عرضه محتوای مناسب برای کودکان در فضای مجازی فعالیت خود را آغاز کنیم و این انگیزه اصلی ما برای راه‌اندازی اپلیکیشن «ماهک» بوده است.

مسئول موسسه دبستانی‌ها افزود: اپلیکیشن «ماهک» در حوزه کتاب و کتابخوانی و پویش فعالیت برای کودکان سه تا ۱۲ سال فعالیت می‌کند و از سال ۹۷ عرضه عمومی شده و در حال حاضر بیش از ۶۰ هزار نصب فعال دارد.

رحیمی درباره حضور اپلیکیشن «ماهک» در نمایشگاه مجازی قرآن کریم گفت: در حال حاضر بخش ویژه محتوای قرآنی در اپلیکیشن «ماهک» فعال شده است؛ همچنین کودکان می‌توانند در دو پویش کتابت قرآن و عکاسی از جلسات خانگی قرآن که در اپلیکیشن قابل مشاهده است، شرکت کنند که برای هر پویش و مسابقه ۵۰ جایزه در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام