صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۷۲۲۶۴
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۱

نمایندگان اقلیت های دینی مجلس شورای اسلامی در بیانیه ای ضمن محکومیت جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی اعلام کردند نتانیاهو با ایجاد جنگی از پیش برنامه ریزی شده و نابرابر درصدد ایجاد انسجام احزاب مختلف صهیونیستی است و برای رسیدن به این هدف شوم خود حاضر است صدها نفر از مردان، زنان و کودکان را در خون خود بغلطاند.

به گزارش ایکنا، نمایندگان اقلیت های دینی در جلسه علنی امروز، سه شنبه 28 اردیبهشت، مجلس بیانیه ای  پیرامون مسئله فلسطین و محکومیت جنایت های رژیم صهیونیستی صادر کردند که متن آن به شرح ذیل است:

در طی چند روز گذشته رژیم صهیونیستی پس از به آتش کشیدن مسجد الاقصی قبله گاه اول مسلمین جهان، اقدامات وحشیانه و ناجوانمردانه ای را علیه مردم ستمدیده فلسطین در غزه انجام داده است و تحت هیچ شرایطی به کمترین حقوق افراد و ساکنان آن و همچنین مسلمانان ساکن فلسطین اشغالی احترام نگذاشته و منازل مردم بی دفاع در غزه را هدف گسترده جنگنده ها و موشک های خود قرار داده است و باعث به شهادت رسیدن بسیاری از زنان، مردان و کودکان بیگناه شده است.

سکوت و بی تفاوتی هر انسان باایمان، آزاده و باوجدان، خطایی نابخشودنی است که بی تردید در یاد و خاطره تاریخ باقی خواهد ماند.

در بحران سیاسی ایجاد شده در فلسطین اشغالی که دولت آن در حال تزلزل و از هم پاشیدگی است، نتانیاهو با ایجاد جنگی از پیش برنامه ریزی شده و نابرابر درصدد ایجاد انسجام احزاب مختلف صهیونیستی است و برای رسیدن به این هدف شوم خود حاضر است صدها نفر از مردان، زنان و کودکان را در خون خود بغلطاند.

بدینوسیله اینجانبان ضمن محکوم کردن حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه تاکید می کنیم که سکوت و بی عملی نهادهای بین المللی چون سازمان ملل و کشورهای مدعی حقوق بشر اساساً محلی از اعراب ندارد.

در پایان ضمن ادای احترام به مردم فلسطین خواهان توقف حملات بی رحمانه به آنان بوده و برای موفقیت، پیروزی و امنیت و سلامتی آنان دعا می کنیم.

انتهای پیام