صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۷۸۶۳۰
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۵
آیت‌الله محمود رجبی بیان کرد:

مدیر مؤسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) در پیامی حماسه حضور مردم در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ را تبریک گفت، نوشت: این ملت بصیر و انقلابی علی‌رغم مشکلات و نارضایتی‌های داخلی و توطئه‌های بی‌سابقهٔ دشمنان با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رأی، دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی را ناامید و تلاشی نوین در راستای آرمان‌های امام(ره) و انقلاب و تحقق ایران اسلامی قوی آغاز کردند.

به گزارش ایکنا، آیت‌الله محمود رجبی، مدیر مؤسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره)، در پیامی به رهبر معظم انقلاب حماسه حضور مردم در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ را تبریک گفت. متن پیام بدین شرح است؛

«با تقدیم تحیات وافره و ارادات خالصانه، اکنون و در آغاز گام دوم انقلاب اسلامی و دهه پنجم استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، مردم عزیز و غیور ایران اسلامی با لبیک به ندای مقتدای خویش، در پرتو رهنمودهای حکیمانه حضرتعالی بار دیگر حماسه‌ای کم‌نظیر آفریدند.

این ملت بصیر و انقلابی علی‌رغم مشکلات و نارضایتی‌های داخلی و توطئه‌های بی‌سابقهٔ دشمنان با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رأی، دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی را ناامید و تلاشی نوین در راستای آرمان‌های امام (ره) و انقلاب و تحقق ایران اسلامی قوی آغاز کردند.

اینجانب ضمن تبریک میلاد باسعادت حضرت علی بن موسی الرضا(ع)، این حماسه بزرگ را خدمت حضرت بقیة الله الأعظم (ارواحنا لتراب مقدمه الفداء) و حضرت مستطاب عالی تبریک عرض می‌نمایم.

ان‌شاءالله در سایه توجهات امام زمان(عج) و ارشادات مدبرانه رهبر حکیم انقلاب اسلامی و به برکت این اقدام پر خیر ملت ایران، با تشکیل دولت جوان انقلابی، نظام اسلامی عزیز با جهشی شایسته این ملت بزرگ هرچه بیشتر به تمدن نوین اسلامی نزدیک و نزدیک‌تر گردد.»

انتهای پیام