صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۷۹۶۵۱
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۷

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌شرقی با بیان این‌که ۶۵ کارگاه‌ تخصصی اوقات فراغت در استان به دو صورت آنلاین و حضوری برگزار می‌شود، گفت: با شروع ثبت‌نام کارگاه‌های تخصصی تابستان داغ و جذابی برای اوقات فراغت کودکان و نوجوانان در پیش است.

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش استان، علی بینش، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌شرقی، امروز، دوم تیرماه، با بیان این‌که ۶۵ کارگاه‌ تخصصی اوقات فراغت در استان به دو صورت آنلاین و حضوری برگزار می‌شود، گفت: با شروع ثبت‌نام کارگاه‌های تخصصی تابستان داغ و جذابی برای اوقات فراغت کودکان و نوجوانان در پیش است.

وی خاطرنشان کرد: ویژه برنامه‌های فرهنگی هنری فصل تابستان در حالی آغاز می‌شود که کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌شرقی تدارک گسترده‌ای برای غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان در نظر گرفته است.

وی ادامه داد: روند ثبت‌نام از کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به حضور در این فعالیت‌ها به صورت مجازی در سامانه kpf.ir آغاز و تا ۱۳ تیرماه ادامه خواهد داشت.

بینش، با اشاره به وجود شرایط کرونایی، افزود: کارگاه‌های مراکزی که مشکلی به لحاظ دستورالعمل‌های ابلاغی ستاد مبارزه با کرونا وجود نداشته باشد، به صورت حضوری و با تعداد محدودی از کودکان و نوجوانان علاقه‌مند برگزار خواهد شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌شرقی در تشریح عناوین کارگاه‌ها نیز گفت: فلسفه برای کودکان، خوانش متون کلاسیک، نجوم، نوشتن خلاق، سفال، نقاشی، خوشنویسی، قصه‌گویی، پرورش خلاقیت، دوره‌های حال خوش زندگی، فن بیان، بازیگری، کاردستی، پویانمایی، موسیقی ارف، ساخت عروسک و تذهیب از جمله کارگاه‌هایی است که برای گروه‌های سنی کودک و نوجوان در طول تابستان در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به برگزاری کارگاه‌هایی با موضوع کارآفرینی برای مخاطبان نوجوان، اجرای این دوره را نخستین بار در سطح کشور و با هدف تربیت نوجوان کارآفرین عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در کارگاه‌های تخصصی آنلاین تا ۱۳ تیرماه، فرصت دارند با مراجعه به سامانه kpf.ir و مشاهده عناوین و موضوعات کارگاه‌ها نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند و علاقه‌مندان به فعالیت‌های حضوری نیز می‌توانند با مراجعه به مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر استان از شرایط برگزاری این کارگاه مطلع و ثبت نام کنند.

انتهای پیام