صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۸۹۲۹۷
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۷

مدیرکل اوقاف هرمزگان گفت: آگاهی فرهنگی، پویایی اجتماعی و سلامت فکری جامعه در گرو کوشش‌ها و مجاهدت‌های خبرنگاران و اصحاب قلم است.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین مهدیان، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان، صبح امروز، 17 مردادماه، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فرا رسیدن روز خبرنگار را به همه تلاشگران عرصه اطلاع‏‌رسانی، آگاهی‏‌بخشی و مدافعان راستین حقیقت در جامعه، صمیمانه تبریک و تهنیت می‌‏گویم.

وی افزود: هفدهم مردادماه روز خبرنگار که با سالروز شهادت حماسه نگار جاوید شهید محمود صارمی پیوند خورده، نشانگر رسالت خطیر خبرنگاران و گزارشگرانی است که در مسیر بازگویی و بازنمایی حقایق جامعه و آگاهی بخشی به مردم سخت می‌کوشند تا روشنی و حقیقت نگری را برای جامعه به ارمغان آورند.

مدیرکل اوقاف هرمزگان تصریح کرد: خبرنگار، وجدان بیدار جامعه و روشنی‌بخش راه و رسم زمانه خویش است و آگاهی فرهنگی، پویایی اجتماعی و سلامت فکری جامعه در گرو کوشش‌ها و مجاهدت‌های خبرنگاران و اصحاب قلم است.

مهدیان عنوان کرد: هفدهم مردادماه، فرصت مغتنمی است برای پاسداشت مقام فعالان عرصه خبر که در راه روشنگری و آگاهی بخشی به آحاد جامعه، تلاش و مجاهدت نموده و در راه جستجوی حقیقت با صدق گفتار و عمل، با سختی‏‌های پیش رو مقابله می‌‏کنند تا آگاهی و درستی را به افکار عمومی اهدا کنند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران با تولید و نشر اطلاعات، مانند چراغ پر فروغی، راه بالندگی و پیشرفت را پیش روی انسان‌های مشتاق قرار می‌دهند، یادآور شد: امروز، روز حق‌گویی و حق‌جویی و روز پاسداشت قلم روزنامه‌نگاران، صاحبان اندیشه و قلم و مجاهدان عرصه اطلاع‌رسانی و خبرنگارانی است که متعهدانه و مسئولانه در تمامی عرصه‌های کشور به خصوص قرآن، وقف و بقاع متبرکه تلاش می‌کنند.

انتهای پیام