صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

بازار

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۹۱۰۱۸
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۹

واحد فناور «آرش» که در زمینه تجاری‌سازی کاراکترهای ایرانی در حال فعالیت است به مناسبت ماه محرم از مجموعه هنری خود در قالب طرح تی‌شرت محرم رونمایی کرد.

به گزارش ایکنا، واحد فناور «آرش» یکی از واحدهای مستقر در مرکز رشد واحدهای فناور و هنرهای قرآنی جهاددانشگاهی است که ایده‌ای جذاب در زمینه تجاری‌سازی کاراکترهای ایرانی به‌ویژه کاراکتر حوزه کودک و نوجوان ارائه کرده است.

ایده این واحد فناور مبتنی بر ارائه یک کسب و کار پلتفرمی است میان سه موجودیت صاحبان کاراکتر، تولیدکنندگان محصول و طراحان محصول که در نهایت منجر به تولید کالای ایرانی کاراکتر (شخصیت) محور می‌شود.

واحد آرش به صورت جدی بر تولید محصولات فرهنگی کاراکتر محور در دسته‌بندی‌های نوشت‌افزار، پوشاک و سایر اقلام متمرکز شده و با راه‌اندازی «شرکت توسعه بازار آرش» بازارسازی و فروش این محصولات را در دستورکار خود قرار داده است.

و اینک همزمان با ایام عزاداری حضرت سیدالشهدا(ع)، این واحد فناور، محصولات فرهنگی مرتبط با این مناسبت در حوزه پوشاک را اعم از تی‌شرت‌های ویژه محرم و کاور ویژه مراسم اربعین تولید کرده است.

علاقمندان می‌توانند برای بازدید از این مجموعه‌ هنری به صفحه اینستاگرام این واحد فناور به نشانی @tba.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام