صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۹۸۱۸۸
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۴
همراه با نوجوانان حسینی/ ۶

ششمین اثر فاخر جشنواره تولید آثار آوا‌های اسلامی و انشاد دینی با نام «مددی ای پناه» در وصف حضرت معصومه(س) با صدای قاری نوجوان، محمد اسماعیلیان و کارگردانی سروش عظیمی منتشر شد.

به گزارش ایکنا از قم، جشنواره تولید آثار آواهای اسلامی و انشاد دینی از سال گذشته در مشهد مقدس به همت مؤسسه فرهنگی قرآنی و عترت «اظهر الجمیل الاعلی» آغاز به کار کرد. در قالب این طرح با هدف اشاعه فرهنگ دینی، قرآن و عترت در داخل و خارج از کشور، قاریان نوجوان و جوان به سرودخوانی و تک‌خوانی در مدح خداوند، اهل بیت(ع)، ایران و شهدای انقلاب اسلامی دعوت شده‌اند.

ششمین اثر با نام «مددی ای پناه» در وصف حضرت معصومه(س) با صدای محمد اسماعیلیان و کارگردانی سروش عظیمی تقدیم مخاطبان می‌شود. تنظیم‌کننده اثر امیررضا گیوه‌چی و تهیه‌کننده آن مؤسسه فرهنگی قرآنی و عترت اظهر الجمیل الاعلی است.

یادآور می‌شود، پنج اثر فاخر در مدح امام حسین(ع) و حضرت معصومه(س) تاکنون در خبرگزاری ایکنا منتشر شده است و شماره‌های بعدی آثار طرح آواهای اسلامی و انشاد دینی نیز منتشر می‌شود. همچنین تاکنون بیش از ۵۰ اثر فاخر توسط این مؤسسه تولید و در فضای مجازی و رسانه ملی پخش شده است.

انتهای پیام