صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۹۸۶۸۴
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۶
در قالب طرح «جهاد تربیتی»؛

مدیر امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان یزد با اشاره به اجرای طرح «جهاد تربیتی» گفت: در قالب این طرح ۱۳۰۰ دانش آموز بازمانده و محروم از تحصیل از کلاس‌های آموزشی و رفع اشکال بهره‌مند شدند.

به گزارش ایکنا از یزد، منصور دهقان منشادی، مدیر امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان یزد، 28 شهریورماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای عدالت آموزشی و با توجه به تفاهم‌نامه سه جانبه جهاد تربیتی میان دانشگاه فرهنگیان، وزارت آموزش و پرورش و بسیج دانشجویی، 230 دانشجو معلم جهادگر این دانشگاه در سطح مناطق و شهرستان‌های استان برای 1300 دانش آموز بازمانده و محروم از تحصیل، کلاس‌های رفع اشکال با رویکرد تربیتی برگزار کردند.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط تحصیل در دوره شیوع کرونا و مجازی بودن آموزش‌ها، این طرح در تابستان سال جاری به اجرا در آمد و به هر دانش آموز به طور متوسط طی 15 جلسه آموزشی دروس پایه، تدریس و رفع اشکال شد.

مدیر امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان یزد از اجرای برنامه‌های تربیتی همچون «طرح نور»، «طرح مظهر وفا» با هدف تقویت ساحت‌های اعتقادی و اخلاقی دانش آموزان و ... توأم با این طرح خبر داد و افزود: طرح «مظهر وفا» به مناسبت محرم و با اهداف شناخت مقام حضرت ابوالفضل العباس(ع) و نهادینه کردن روحیه ایثار، در دانش آموزان با توجه به ساحت اعتقادی و اخلاقی شکل گرفت. در این طرح در قالب انیمیشن، سخنوری و برگزاری مسابقه، به مباحثی چون کربلا و مقام حضرت عباس (ع) توجه شده است.

دهقان منشادی با اشاره به اجرای طرح «نور» بیان کرد: در این طرح سخنان اخلاقی امیرالمومنین(ع) مورد توجه قرار می‌گیرد.

انتهای پیام