وی بیان کرد: برای جلب توجه گروه خاصی از مردم یا جامعه از تبلیغات استفاده میشود و تنها محدود به حوزه کسب و کار نیست و اغلب توسط سازمانهای دولتی و غیر دولتی، احزاب سیاسی، سازمانهای مذهبی و غیره نیز استفاده میشود.
نویدی افزود: تبلیغات فقط با هدف ارائه یک محصول یا خدمات مصرفی صورت نمیگیرد بلکه موسسات و گروههای مختلف اجتماعی، فرهنگی، علمی و اقتصادی هم برای پیشبرد اهداف، معرفی و دستاوردهای خود از آن بهره میگیرند.
وی با بیان اینکه تبلیغات امروزی از طریق رسانههای متعددی مانند مجلات، روزنامه، رادیو، تلویزیون، بیلبورد، وبلاگ، رسانههای اجتماعی، وب سایتها و غیره انجام می شود، تصریح کرد: اهمیت بسیار زیاد تبلیغات باعث شده اکثر شرکت و کسب و کارها هر سال هزینههای زیادی را صرف این مسئله کنند چرا که این امر به معرفی کسب و کار جدید، خدمات یا محصولات نو کمک میکند و باعث موفقیت در کسب و کار میشود.
این کارشناس، با بیان اینکه تبلیغات باعث آگاهسازی جامعه نسبت به کسب و کار یا محصول میشود، اذعان کرد: تبلیغات به شرکتها در معرفی خود، خدمات یا محصولشان و جذب مشتری کمک میکند.
نویدی، در ادامه انواع تبلیغات، تاثیر آن در فروش محصول و رونق کسب و کار، نقش بستهبندی در معرفی محصول، انواع و نقش بستهبندی در معرفی محصول و افزایش فروش را تشریح و به پرسشهای حاضران پاسخهای لازم ارائه و راهنماییهای مناسب پیشنهاد کرد.
انتهای پیام