صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۰۴۲۵۲
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۸

دوره حضوری روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی کانون قرآن و عترت دانشگاه مذاهب اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، دوره حضوری روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی کانون قرآن و عترت دانشگاه مذاهب اسلامی برگزار می‌شود.

این دوره ویژه آقایان دانشجو و کارمندان و با ظرفیت محدود به صورت رایگان همراه با اعطای گواهی‌نامه شرکت در دوره برپا می‌شود و علاقه‌مندان تا پنجم آبان‌ماه مهلت ثبت‌نام از طریق ارسال نام و نام خانوادگی خود به شماره 09375893142 را دارند.

این دوره روزهای شنبه و سه‌شنبه از ساعت 14:30 تا 16 به مدت 20 جلسه با تدریس محمد فاضلی‌مطلق، حافظ قرآن به زبان‌های عربی و انگلیسی به نشانی تهران، خیابان فلسطین جنوبی، خیابان روانمهر، شعبه مرکزی دانشگاه مذاهب اسلامی برپا می‌شود.

همچنین در خبر دیگری از این دانشگاه، مسابقه‌ای نیز در گرامیداشت هفته وحدت از سوی کانون قرآن و عترت دانشگاه برگزار می‌شود.

این مسابقه از محتواهایی که همزمان با هفته وحدت داخل استوری صفحه کانون در پیام‌رسان اینستاگرام به نشانی kanon.etrat_mazaheb قرار می‌گیرد، بین افرادی برگزار می‌شود که به سؤالات مسابقه پاسخ دهند.

انتهای پیام