صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۰۴۵۳۱
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۵

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان یزد از کسب رتبه اول استان در اجرای طرح خوداظهاری خانه‌های قرآن و عترت در سطح کشور خبر داد.

حجت‌الاسلام علی‌محمد رضایی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌ کل تبلیغات اسلامی استان یزد، در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، با اشاره به اجرای طرح رصد و پایش خانه‌های قرآن و عترت اظهار کرد: این طرح همزمان با سراسر کشور در استان یزد نیز اجرایی شد و خوشبختانه این استان توانست رتبه اول طرح را در سطح کشور کسب کند.

وی ادامه داد: در ابلاغیه سازمان دارالقرآن الکریم مبنی بر خوداظهاری مدیران خانه‌های قرآن و عترت برای اجرای طرح رصد و پایش، این طرح با همکاری کارشناسان قرآنی استان به مرحله اجرا درآمد.

رضایی ضمن تشکر از همکاران در ادارات تبیلغات اسلامی شهرستان‌ها در اجرای طرح خود اظهاری گفت: در این طرح تعداد 100 خانه قرآن و عترت استان فرم خود اظهاری را تکمیل کردند که در مقایسه با سایر استان‌ها در جایگاه اول قرار دارد.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان یزد یادآور شد: 65 مؤسسه و 103 خانه قرآن و عترت در استان تحت نظارت اداره کل تبلیغات اسلامی در زمینه اجرای برنامه‌های قرآنی فعالیت دارند.

انتهای پیام