صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۰۴۷۴۸
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۷

رئیس اداره فرهنگی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان از پخش برنامه «جوانی به توان نو» در 24 قسمت از شبکه اصفهان خبر داد.

به گزارش ایکنا، به نقل از سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان، سیدصالح خشوعی، رئیس اداره فرهنگی این سازمان اظهار کرد: طرح «به وقت نوجوانی» از سال ۱۳۹۸ در خانه نوجوان، وابسته به سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان آغاز به کار کرد و اینک نیز با همکاری هفت منطقه شهرداری اصفهان در حال اجراست.

وی افزود: برنامه به وقت نوجوانی شامل کانون‌هایی است که نوجوانان در آن مهارت‌هایی را کسب می‌کنند و خروجی این کانون‌ها، تهیه تعدادی برنامه اینترنتی و برنامه تلویزیونی است که برنامه «جوانی به توان نو» هم یکی از آنهاست. 

رئیس اداره فرهنگی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان تصریح کرد: بر اساس تفاهم‌نامه سازمان با صدا و سیمای مرکز اصفهان، برنامه «جوانی به توان نو» در 24 قسمت، پنجشنبه‌های هر هفته از شبکه اصفهان پخش می‌شود.

خشوعی ادامه داد: نوجوانانی که در کانون‌های فیلم، تئاتر، مجری‌گری، داستان‌نویسی، ادبیات و کافه کتاب حضور داشتند، با توجه به مهارت‌هایی که کسب کرده‌اند، در ساخت این برنامه‌ها همکاری داشته‌اند.

وی اضافه کرد: چهار قسمت از این برنامه تاکنون پخش شده که به موضوعاتی همچون فضای مجازی، مد و لباس، مدیریت مالی و مدیریت احساسات پرداخته است.

یادآور می‌شود؛ برنامه «جوانی به توان نو» با بخش‌های دلچسب نوجوان‌پسند، پنجشنبه‌های هر هفته ساعت 15:30 از شبکه پنج اصفهان پخش می‌شود که علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به صفحه اینستاگرام khane_nojavan_esf@ مراجعه کنند.

 

انتهای پیام