صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۰۵۰۵۸
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۸

فرمانده انتظامی سردشت گفت: مبنای ماموریت‌های نیروی انتظامی، اجتماعی‌محور و مردم‌محور است و رسانه باید با انعکاس اقدامات برجسته پلیس و ارائه مشکلات مردم، نیروی انتظامی را در برقراری امنیت هرچه بهتر جامعه یاری رسانند.

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، سرهنگ موسی بهاری، فرمانده انتظامی سردشت، ۲۲ مهرماه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: رسانه‌ها در ایجاد احساس امنیت و پیشگیری از جرایم مختلف نقش مهم و تعیین کننده‌ای دارند و پلیس در تولید و تامین امنیت اجتماعی تکیه بر رویکرد مشارکتی دارد و نقش رسانه‌ها در ایجاد و احساس این امنیت بسیار بااهمیت است.

وی افزود: مبنای ماموریت‌های نیروی انتظامی، اجتماعی‌محور و مردم‌محور است و رسانه می‌بایست با انعکاس اقدامات برجسته پلیس و ارائه مشکلات مردم، پلیس را در برقراری امنیت هرچه بهتر جامعه یاری رسانند.

فرمانده انتظامی سردشت رسالت رسانه‌ها را در آگاه‌سازی مردم جامعه تعیین‌کننده برشمرد و ادامه داد: امروز رسانه توانسته است جایگاه خود را در تاثیرگذاری بر افکار عمومی مردم به اثبات برساند به گونه‌ای که هیچ رویداد یا اتفاقی نمی‌تواند بدون استفاده از رسانه‌ها حرف خود را به گوش دیگران برساند.

وی پیشگیری از جرایم و آسیب‌های اجتماعی را مؤلفه مهمی در سالم‌سازی فضای جامعه دانست و گفت: در پیشگیری از جرایم و آسیب‌های اجتماعی در کنار اقدامات نیروی انتظامی، سازمان‌های مختلف وظایف و مسئولیت‌های مشخصی دارند که جامه عمل پوشاندن به این وظایف با تاکید بر مشارکت مردم می‌تواند جامعه را در برابر آسیب‌های اجتماعی بیمه کند.

سرهنگ بهاری بیان کرد: خبرنگاران همانند پل ارتباطی مردم با پلیس هستند و امید است که پلیس را در جهت خدمت‌رسانی برای امنیت جامعه بیش از پیش یاری رسانند.

 

انتهای پیام