صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۰۵۵۷۵
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۳

قرارداد سه جانبه‌ای بین مرکز نوآوری و شتابدهی جهاد دانشگاهی اردبیل، پارک علم و فناوری استان و شرکت مهندسی جاوید نرم‌افزار( شتابدهنده جاویدان) با هدف برگزاری رویداد استارتاپی صنایع خلاق در اردبیل، منعقد شد.

به گزارش ایکنا از اردبیل، با هدف برگزاری رویداد استارتاپی صنایع خلاق در اردبیل، قرارداد سه جانبه‌ای بین مرکز نوآوری و شتابدهی جهاد دانشگاهی اردبیل، پارک علم و فناوری استان و شرکت مهندسی جاوید نرم‌افزار(شتاب‌دهنده جاویدان) منعقد شد.

مهران اوچی‌اردبیلی،‌ رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل، 24 مهرماه، در مراسم انعقاد این قرارداد، اظهار کرد: این رویداد استارتاپی سه روزه، با محوریت گیاهان دارویی و گردشگری به همت مرکز نوآوری و شتاب‌دهی جهاد دانشگاهی، پارک علم و فناوری، اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل و با همکاری شتاب‌دهنده جاویدان برگزار می‌شود.

اوچی‌اردبیلی، با بیان اینکه برای تاثیرگذاری بیشتر در این عرصه بایستی بسترهای خوبی برای جذب استارتاپ‌ها و صاحبان ایده در نظر گرفته شود، افزود: کسب و کارهای نوپای امروزی یا همان استارتاپ‌ها، گام موثری برای توسعه اقتصادی هر کشور است و سهم موثری در اکوسیستم کارآفرینی و ایجاد اشتغال دارد.

وی، فرآوری و بسته‌بندی، تولید ارگانیک فرآورده‌های گیاهی و میوه‌ای، تولید محصولات آرایشی و بهداشتی، نوآوری در بذر و اندام تکثیری، طب سنتی و نوآوری در شبکه توزیع و فروش محصول را از محورهای این رویداد در حوزه گیاهان دارویی و طبیعت‌گردی، بوم‌گردی، گردشگری ماجراجویانه، ورزشی، فرهنگی، غذایی و سلامت، و هوشمندسازی ساختمانی و زیرساختی هتل‌‌ها را دیگر محورهای رویداد صنایع خلاق در حوزه گردشگری عنوان کرد.

گفتنی است؛ استارتاپ صنایع خلاق 27 الی 29 مهرماه جاری برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان به گیاهان داروئی و گردشگری، سرمایه‌گذاران گیاهان داروئی و گردشگری، شرکت‌های مرتبط و طراحان مخاطبان این رویداد هستند که می‌توانند با مراجعه به آدرس https://evand.com/events/maneshevent نسبت به کسب اطلاعات بیشتر و ثبت ایده خود اقدام نمایند.

انتهای پیام