صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۰۶۰۳۴
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۶

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کوثر، گفت: برنامه‌های فرهنگی، دینی و قرآنی شهرستان کوثر با فعالیت ۳۵ روحانی در مناطق مختلف و روستاهای شهرستان کوثر، اجرا می‌شود.

به گزارش ایکنا از اردبیل، علی صادقی، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کوثر، 26 مهرماه، ضمن اعلام این خبر در شهرستان کوثر، اظهار کرد: برنامه‌های فرهنگی، دینی و قرآنی شهرستان کوثر با فعالیت ۳۵ روحانی در مناطق مختلف و روستاهای شهرستان کوثر، اجرا می‌شود.

وی با اشاره به لزوم نیازسنجی‌های فرهنگی در راستای اجرای فعالیت‌های قرآنی و فرهنگی، نیز گفت: ۹ خانه عالم در روستاهای کوثر راه‌اندازی شده که حضور روحانیون در روستاها موجب آبادانی آن روستا شده است.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کوثر، بیان کرد: با همکاری خیران و سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان کوثر، یک هزار بسته معیشتی در این شهرستان توزیع شده و کمک‌های مومنانه همچنان با جدیت ادامه دارد.

صادقی اظهار کرد: حمایت از نیازمندان و رسیدگی به فقرا و نیازمندان جزو اولویت‌های اساسی بوده و نیاز است در این زمینه خیران و نوع‌دوستان برای حمایت از نیازمندان پیشقدم باشند.

وی تصریح کرد: 35 روحانی مروج فرهنگ دینی در شهرستان کوثر فعالیت می‌کنند و به دنبال رفع مشکلات مردم و رسیدگی به وضعیت اقتصادی و معیشتی هستند.

انتهای پیام