صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۰۶۵۴۶
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۳
نماینده ولی‌فقیه در بوشهر:

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر با اشاره به ابعاد انتظار امام زمان(عج)، گفت: انتظار حضرت مهدی(عج)، حیات آفرین، امیدساز، ایجاد نشاط و چشم‌انداز به آینده است که منتظران باید دارای باطنی با ایمان، تقوای الهی و عمل صالح در زندگی داشته باشند.

به گزارش ایکنا از بوشهر، جشن بزرگ بیعت و نشست بانوان با آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر عصر روز گذشته 27 مهرماه در مصلای جمعه بوشهر برگزار شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر در این نشست ضمن تبریک آغاز ولایت حضرت بقیة الله الاعظم(عج) و همچنین هفته وحدت و میلاد گهر بار پیامبر خاتم و امام صادق (ع)، یکی از ویژگی‌‌های یاران امام زمان(عج) انتظار دانست و اظهار کرد: انتظار زمینه افق دید برای رسیدن به آرمان‌های مورد نظر را فراهم می‌کند.

صفایی بوشهری انتظار امام زمان(عج) را سازنده و انسان‌ساز دانست و بیان کرد: انتظار، حیات آفرین، امیدساز، ایجاد نشاط و چشم‌انداز به آینده است که منتظران امام زمان(عج) باید دارای باطنی با ایمان، اعتقاد قلبی به خدا و آخرت، تقوا الهی و عمل صالح در زندگی داشته باشند.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه انتظار باید در یک فضای ایمانی و با تقوا قرار داشته باشد تصریح کرد: منتظران باید امام زمانی شوند و رفتار انسان بر اساس زندگی حلال قرار بگیرد و انتظار، ایمان به خدا، تقوا الهی، اخلاق اسلامی از ویژگی‌های صحابه امام زمان(عج) است.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر برترین و بهترین عمل مسلمانان را انتظار فرج و امید به آینده دانست و افزود: اوج این انتظار و امید به آینده، انتظار حضرت مهدی(عج) و امید به ظهور است چون این مهم حیات‌آفرین است.

صفایی بوشهری حمایت مسئولان از جوانان را مورد تأکید قرار داد و بیان کرد: با توجه به اینکه شرایط اقتصادی و معیشتی خیلی سخت شده لازم است از جوانان به‌ویژه کسانی که ازدواج کرده‌اند حمایت انجام شود.

در ابتدای این نشست بانوان طاهریان به نمایندگی از جامعه پرستاران و مامایی، نیک رفتار به نمایندگی از انجمن دانش آموزی، حیدری به نمایندگی از پزشکان و کادر درمان و رستمی به نمایندگی از دانشجویان نکاتی پیرامون حوزه مربوطه و مسائل و مشکلات موجود بیان کردند و در پایان مراسم نیز تعدادی جهیزیه از سوی خیران و نیکوکاران در اختیار زوج‌های جوان نیازمند بوشهری قرار گرفت.

انتهای پیام