صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۰۷۸۷۸
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۲
برای بانوان طلبه طرح امین قم؛

به همت دبیرخانه ستاد همکاری حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش و معاونت تبلیغ حوزه، نشست گفتمان جریان‌شناسی بیانیه گام دوم انقلاب با حضور استاد حوزه علمیه در مدرس چهار مدرسه دارشفا قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ستاد همکاری حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش، حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا منصوری، سوم آبان‌ماه در نشست گفتمان جریان‌شناسی بیانیه گام دوم انقلاب که با حضور طلاب خواهر مدارس طرح امین قم در مدرس چهار دارشفا، برگزار شد، بیان کرد: بیانیه گام دوم دارای اهمیت ویژه‌ای است که باید در هر مجلس از آن سخن گفت و آن را به‌عنوان یک نقشه راه در نظر گرفت.
 
وی بیانیه گام دوم انقلاب را به‌صورت یک درسنامه مطرح کرد و افزود: این درسنامه شامل پنج فصل است؛ فصل اول این درسنامه کلیات جریان‌شناسی، فصل دوم تذکرات جریانی گام دوم و فصل سوم نقشه جریانی نفوذ و نفاق و تغییر مبانی انقلاب را تشریح می‌کند. فصل چهارم این درسنامه به نقشه جریانی نفوذ و نفاق در تغییر نظام انقلابی پرداخته و در  فصل پنجم تقابل جریانی اسلام و استکبار مورد بررسی قرار گرفته است.

استاد حوزه علمیه تصریح کرد: ما با کنار هم قرار دادن سخنان رهبر معظم انقلاب(مدظله‌العالی) در سال‌ها و روزهای مختلف به این نکته دست پیدا می‌کنیم که انقلاب ما بدون خیانت به آرمان‌هایش یک چله پرافتخار را پشت سر گذاشته است در حالی که تلاش غرب در ترویج سبک زندگی غربی در ایران صدمات جبران‌ناپذیری به کشور و ملت ما زده است.

وی در ادامه افزود: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی سال ۱۳۹۷ در جمع دانشجویان، مراحل رسیدن به آرمان‌ها را قیام انقلابی، نظام انقلابی، دولت انقلابی، جامعه انقلابی، تمدن اسلامی دانستند و بیان داشتند که هدف آمریکایی‌ها براندازی، استحاله و نفوذ در انقلاب است.

حجت‌الاسلام منصوری در پایان اضافه کرد: رهبر انقلاب فرمودند: «ما با تکیه بر همین مردم توانسته‌ایم حرکات جهادی انجام دهیم و در آن جا پیروز شده‌ایم مثل خود اصل انقلاب و دفاع مقدس.»

اکبر پوستچیان
انتهای پیام