صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۱۶۲۱۳
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۴

رئیس هیئت رزمندگان اسلام هرمزگان از برگزاری مراسم پرفیض دعای ندبه در مسجد علی ابن ابی‌طالب(ع) بندرعباس به مناسبت هفته بسیج و پخش مستقیم آن از سیمای مرکز خلیج‌فارس خبر داد.

غلام احمدی‌پناه، رئیس هیئت رزمندگان اسلام هرمزگان، در گفت‌وگو با ایکنا از هرمزگان، ضمن گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره شهدای بسیجی و بنیان‌گذار این نهاد مقدس، اظهار کرد: بسیج و تفکر بسیجی مدافع امنیت کشور و همچنین کشورهای اسلامی چون سوریه، عراق، لبنان و فلسطین است.

وی با بیان اینکه از ابتدای انقلاب اسلامی شاهد حضور مقتدرانه بسیجیان در عرصه‌های مختلف از جمله دفاع مقدس بوده‌ایم، افزود: امروز هیئت‌های مذهبی باید تربیت مداحان بسیجی و انقلابی را در راستای کادرسازی در گام دوم انقلاب اسلامی با استفاده از پشتوانه عظیم جوانان مؤمن و متدین که از تأکیدات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) است، در دستور کار خود قرار دهند.

رئیس هیئت رزمندگان اسلام هرمزگان در ادامه اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج، مراسم دعای پرفیض ندبه، فردا، 5 آذرماه، ساعت 6 صبح در مسجد حضرت علی بن ابی‌طالب(ع) بندرعباس برگزار و به صورت زنده از سیمای مرکز خلیج‌فارس پخش می‌شود.

احمدی‌پناه با اشاره به اینکه این مراسم با سخنرانی «حجت‌الاسلام ابراهیم صفورایی» و نوای «حاج اسماعیل تذرو» با همکاری سازمان بسیج مداحان استان برگزار می‌شود، یادآور شد: از مردم مؤمن و انقلابی استان هرمزگان دعوت می‌شود با حضور در این مراسم و یا مشاهده آن از طریق سیمای مرکز خلیج‌فارس از دعای پرفیض ندبه و سخنرانی و مداحی این مراسم، بهره‌مند شوند.

انتهای پیام