صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۱۷۷۵۴
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۹
دبیر شورای فرهنگ عمومی دیلم تأکید کرد؛

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان دیلم گفت: معلولان از قابلیت‌ها و استعدادهای خوب قرآنی، فرهنگی و کارآفرینی‌های درآمدزا در سطح روستاها و شهرهای کشور برخوردار هستند که ضرورت دارد از استعدادهای این عزیزان بهره‌مند شویم.

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان دیلم در راستای برنامه‌ریزی و اجرای روز جهانی معلولین با مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، اداره بهزیستی، آموزشگاه حرفه‌آموزی توانخواهان و جمعی از هنرمندان، امروز، ۱۰ آذرماه در مجتمع فرهنگی هنری پیامبر اعظم(ص) شهرستان دیلم برگزار شد.

زهره محنایی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان دیلم در این جلسه ضمن تبریک این هفته به همه جامعه معلولان، اظهار کرد: جامعه معلولان به توجه و اهمیت خاصی نیاز دارند که هر قشری از جامعه در هر جایگاهی که باشد به شکل‌های مختلف می‌تواند خدماتی در جهت ارج نهادن به این قشر از جامعه داشته باشد.

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان دیلم با اشاره به اینکه خیلی از معلولان از قابلیت‌ها و استعدادهای خوب هنری و قرآنی و فرهنگی در قالب شعر، نویسندگی و نمایش و کارآفرینی‌های درآمدزا در سطح روستاها و شهرهای کشور برخوردار هستند، افزود: روز جهانی معلولان فرصتی مناسب برای معرفی شایستگی‌های افرادی که هم در عمل و هم در اندیشه ثابت کردند معلولیت محدودیت نیست و با اراده محکم می‌توان به قله‌های افتخار و امید رسید.

وی ضمن قدردانی از بانیان و متولیان آموزشگاه توانخواهان شهرستان دیلم، گفت: استعدادهای هنری بسیار خوبی در این آموزشگاه در جامعه معلولان کاملا مشهود است که می‌تواند باعث پیشرفت این عزیزان در جامعه را به دنبال داشته باشد.  

اجرای سرود گروهی و شعرخوانی، اجرای نمایش، برگزاری مسابقه شفاهی و اجرای گروه همخوانی قرآنی توسط معلولان دیلمی به‌عنوان‌ بخشی از برنامه‌های اين جلسه فرهنگی بود. همچنین در این برنامه از یک زوج جوان جامعه معلولان از طرف رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان دیلم با اعطای هدیه تجلیل شد.

نصرالله طوفانی

انتهای پیام