صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۱۹۱۸۴
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۴

استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: 16 آذرماه، همواره یادآور همگامی دو عرصه مجاهده فی سبیل الله یعنی شهادت و دانش‌اندوزی است.

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، علی احمدزاده، استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد امروز، 16 آذرماه در نشست دانشجویی که به مناسبت روز دانشجو در دانشگاه یاسوج برگزار شد، اظهار کرد: این روز نشان دهنده باورمندی و اعتقاد دانشجویان مطالبه‌گری است و باید همیشه این روز را گرامی بداریم.
وی افزود: دانشجویان در همه موضوعات با بصیرت و آگاهی و استکبار ستیزی در دفاع از آرمان‌ها در صحنه هستند و ما نیز تمایل داریم که همواره در میان این قشر بصیر باشیم.
استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد اضافه کرد: ۱۶ آذرماه، همواره یادآور همگامی دو عرصه مجاهده فی سبیل الله یعنی شهادت و دانش‌اندوزی است.
احمدزاده با بیان اینکه تولید علم، گسترش پهنه اخلاق، جنبش عظیم نرم افزاری توأم با تحصیل و تهذیب همراه با آموزش محصول دانشگاه است، تصریح کرد: تجلی علم مبتنی بر تعهد در کنار شهامت و ظلم ستیزی ناشی از تقوا و آزادگی در دانشجویان آزادی خواه و فسادستیز و مبارز در ۱۶ آذرماه ۱۳۳۲ الگویی ماندگار و یادگار مقدس تلاش در راستای ترویج دین راستین اسلام و اهداف عالیه انقلاب اسلامی است.
وی ابراز کرد: ۱۶ آذرماه روز سربلندی دانشجو و دانشگاه و اهتزاز تعالی انسانیت تا امروز بوده و به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب حضور دانشجویان به عنوان افسران جنگ نرم فرهنگی، همه نوشتار مقدس قاموس دین طلبی و آموختن دین مدارانه است.
استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد یادآور شد: حضور در عرصه‌های مختلف خدمت همه جانبه به مردم محصول دانشجویان متعهد و کوشا است.

انتهای پیام