صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۲۸۶۹۵
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۱
از سوی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع)؛

مرکز آموزش قرآن آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) طرح هزاران ختم قرآن و صلوات را به‌مناسبت گرامیداشت سالروز وفات حضرت ام‌البنین(س) برگزار می‌کند.

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، سالگرد وفات حضرت ام‌البنین(س) روزی است که به نام روز تکریم مادران و همسران شهدا در تقویم کشورمان به ثبت رسیده است؛ این روز برای قدردانی از بانوانی است که به فرمان حضرت امام خمینی(ره) لبیک گفته و با پیروی از حضرت ام‌البنین(س) در هشت سال دفاع مقدس با پشتیبانی از همسران و فرزندان برومند خود آن‌ها را برای حضور در جبهه‌های حق علیه باطل آماده می‌کردند. همان‌گونه که حضرت ام‌البنین(س) چهار فرزند خود را در واقعه کربلا از دست داد، اما سنگینی این مصیبت نتوانست ایشان را از پای درآورد، فراوانند مادرانی که در کربلای جنوب و غرب ایران چندین فرزند خود را تقدیم کرده، اما همچون کوهی استوار همچنان آماده هرگونه دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلابند.

طرح هزاران ختم قرآن و صلوات به‌مناسبت گرامیداشت سالروز وفات حضرت ام‌البنین(س) از سوی مرکز آموزش قرآن کریم آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار می‌شود.

قرآن‌دوستان جهت شرکت در این طرح معنوی می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز آموزش قرآن کریم آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) مراجعه کنند.

مریم احمدی

انتهای پیام