صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۳۰۷۹۱
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۴

مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه با اعلام برنامه‌های دهه فجر اجرایی در مدارس استان، گفت: ایجاد نمایشگاه‌ها و ارائه آثار فرهنگی همچنین افتتاح پروژه‌های فرهنگی از برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی اجرایی توسط این اداره‌کل در استان کرمانشاه است.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، مجید یزدان‌پناه، مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه امروز در نشستی با تبریک روز میلاد حضرت زهرا(س) و با اشاره به اجرای برنامه‌های ایام دهه مبارک فجر با شور و نشاط بیشتر، اظهار کرد: در ایام پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم و باید به بهترین نحو ممکن روز‌های آغازین و پایانی فجر گرامی داشته شود.

وی با بیان اینکه باید متناسب با دهه فجر برنامه‌ها با نظم برگزار شود با اشاره به برخی برنامه‌های اجرایی این ایام، گفت: برنامه‌های شاد و متفاوتی در این ایام برگزار خواهد شد.

یزدان‌پناه با اشاره به اینکه خدمت‌رسانی به مردم اولویت کاری ما است، اظهار کرد: ایجاد نمایشگاه ها‌ی آثار فرهنگی همچنین افتتاح پروژه‌های فرهنگی از دیگر برنامه‌های ایام دهه مبارک فجر اجرایی توسط این اداره‌کل در کرمانشاه است.

مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه در پایان افزود: دعوت از همکاران و نواحی در نشست‌های اجرایی ویژه این ایام، افتتاح ۱۵ سالن ورزشی، برگزاری مسابقات ورزش دانش‌آموزی و حضور در سازمان انتقال خون از دیگر برنامه‌های این ایام است.

انتهای پیام