صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۳۲۱۲۱
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۴

گاهی تعاملات بین روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها دچار سوءتفاهم، تعارض و سرانجام روابطی تیره می‌شود.

به گزارش ایکنا، گاهی تعاملات بین روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها دچار سوءتفاهم، تعارض و سرانجام روابطی تیره می‌شود. یکی از دلایل آن ناآشنایی دست‌اندرکاران روابط عمومی‌ها به محدودیت‌های رسانه‌ها در انعکاس اخبار و گزارش‌هاست.

دلیل دیگر ناآشنایی دست‌اندرکاران رسانه‌ها به نبود جایگاه مناسب و میزان اختیار عمل روابط عمومی‌هاست. به نظر شما راهکار‌های بهبود و تقویت این رابطه مهم و ضروری کدامند؟ در اینجا به چند راهکار ساده برای بهبود روابط رسانه‌ها با روابط عمومی‌ها اشاره می‌کنیم.

تجهیز و ساماندهی نیروی متخصص و آگاه به مسائل ارتباطات و روابط عمومی در واحدهای روابط عمومی‌ و رسانه‌ها، تشکیل بانک اطلاعاتی جامع، کامل و به‌روز در روابط عمومی‌ها برای سرویس‌دهی به‌موقع به رسانه‌ها، برپایی کلاس‌های مستمر آموزشی و کاربردی برای دست‌اندرکاران روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها برای آشنایی آن‌ها با آخرین دستاوردها و فن‌آوری‌های نوین ارتباطات و اطلاعات، شیوه‌های جدید برقراری ارتباط و اطلاع‌رسانی.

این ویدئو شما را با برخی راهکارهای ساده برای تقویت تعامل روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها آشنا می‌کند که به نفع مردم و مشتری تمام می‌شود.

در همین راستا مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی وابسته به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اقدام به تهیه کلیپ‌هایی با موضوع فضای مجازی و سواد رسانه‌ای کرده است که در ادامه می‌بینید.

انتهای پیام