صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۳۲۶۳۶
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰
بحری‌زاده خبر داد:

قائم مقام سازمان دانش‌آموزی از تصویب آیین‌نامه جدید تشکیل و فعالیت مجمع اعضا و مربیان این سازمان خبر داد.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان دانش‌آموزی جمهوری اسلامی ایران، اسماعیل بحری‌زاده، قائم مقام سازمان دانش‌آموزی از تصویب آیین‌نامه جدید تشکیل و فعالیت مجمع اعضاء و مربیان این سازمان خبر داد و گفت: این‌آیین‌نامه در پنج فصل با عناوین مجمع اعضا و مربیان،‌ انتخابات، کنگره، مقررات داخلی و قوانین انضباطی تدوین و در جلسه شورای برنامه‌ریزی این سازمان به تصویب رسیده و لازم‌الاجرا شده است.

وی با بیان اینکه فراهم کردن زمینه‌ای مساعد برای حضور آگاهانه توأم با پویایی و نشاط دانش‌آموزان عضو سازمان دانش‌آموزی و انسجام بخشیدن به فعالیت‌های تشکیلاتی براساس اصل مهم دانش‌‌آموز باوری را می‌توان از مأموریت‌های اصلی سازمان دانش‌آموزی تلقی کرد، ادامه داد: مجمع اعضاء و مربیان سازمان عهده‌دار این رسالت خطیر است که دانش‌آموزان عضو را در فرایند تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری فعالیت‌های سازمان شرکت داده تا از اندیشه و بینش آنها در بهینه‌سازی و یاری رساندن به عملکردها استفاده کند.

بحری‌زاده اضافه کرد: فراهم کردن زمینه‌های حضور منسجم و آگاهانه و نقش‌آفرینی موثر و مطلوب دانش‌آموزان در راستای عینیت بخشیدن به رکن چهارم اساسنامه سازمان، یکی از اصلی‌ترین مأموریت‌های آن و یک ضرورت انکار‌ناپذیر است.

وی اظهار کرد: در مسیر مدیریت تشکیلاتی و پویایی این سازمان تربیتی و دانش‌آموز محور نقش مربیان با انگیزه به عنوان اعضای افتخاری سازمان و همچنین بازوان اجرایی و سرمایه ارزشمند فکری آن، در فرایند تصمیم‌‌سازی‌های صحیح و عملکرد مطلوب سازمانی بسیار حائز اهمیت است.

قائم مقام سازمان دانش‌آموزی ادامه داد: مربیان به عنوان لایه مهمی از سطوح اجرایی سازمان که بطور مستقیم و مستمر با جامعه هدف و دانش‌آموزان، تعامل اثربخش داشته و نیازها و مشکلات آنان را به خوبی درک کرده و قادر به ارائه تحلیل و برنامه‌هایی هستند که برای دانش‌آموزان طراحی، تدوین  و اجرا می‌شود.

بحری‌زاده در پایان گفت: امید است با هدایت مدبرانه مدیران و کارشناسان سازمان دانش‌آموزی در سراسر کشور شاهد بارش اثرگذار افکار و اندیشه‌های ناب اعضاء و مربیان بوده و گام‌های پیشرفت اهداف و مأموریت‌های سازمان دانش‌آموزی یکی پس از دیگری با قوت، دقت و سرعت برداشته شود.

انتهای پیام