صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۳۶۵۵۳
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۱

سازمان غذا و دارو در عربستان سعودی با تأکید بر حلال بودن تمام مواد غذایی در بازار این کشور، وجود الکل در برخی از محصولات غذایی موجود در بازار را رد کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از تی ار تی عربی، بیانیه سازمان غذا و داروی عربستان سعودی در پاسخ به پرسش یک شهروند این کشور در مورد اینکه آیا محصول «اوریو» حاوی الکل است یا خیر، انتشار یافته است.

این پرسش در شبکه توییتر انتشار یافت و با واکنش گسترده کاربران مواجه شد، به شکلی که سازمان غذا و دارو سعودی ناچار به انتشار بیانیه‌ای در پاسخ به آن شد.

در این بیانیه تأکید شده است: تمام مواد غذایی موجود در بازار عربستان سعودی حلال بوده و این سازمان بر تمام محصولات غذایی نظارت دارد.

همچنین تصریح شده است: سازمان غذا و دارو بر رعایت دستورالعمل‌های موجود درباره تمام محصولات غذایی تأکید داشته و از حسن اجرای آن اطمینان حاصل می‌کند.

این پرسش که «آیا اوریو حاوی الکل است یا خیر؟» پس از آن در شبکه های اجتماعی عربستان مطرح شد که سایت قاهره 24 مطلبی را درباره آن منتشر کرد.

وب‌سایت قاهره ۲۴، به نقل از شرکت بین‌المللی اوریو اعلام کرد: حلال بودن محصول این شرکت به گواهی حلال در کشور سازنده بستگی دارد.

انتهای پیام