صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

بازار

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۳۸۱۵۵
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۳

خدمات‌رسانی سامانه ندای قرآن فرهنگسرای قرآن افزایش پیدا کرد.

به گزارش ایکنا، سامانه تلفن گویای ندای قرآن سالانه بیش از یک میلیون تماس تلفنی قرآن‌دوستان را پاسخگو است. این سامانه از سال ۱۳۸۰ با ۳۰ خط آنالوگ و با شماره ۱۴۴ فعالیت خود را آغاز کرد. در سال ۱۳۹۲ با برطرف کردن مشکلات سامانه، تبدیل خطوط آنالوگ به دیجیتال و افزایش ۳۰ خط به ۱۲۰ کانال ارتباطی بخش‌های جدیدی نیز به این سامانه اضافه شد.
 
در سال ۱۳۹۵ فاز جدید خدمت‌رسانی این سامانه به شهروندان تهرانی آغاز شد. ازجمله اضافه‌ شدن تفسیر‌های قطره‌ای حجت‌الاسلام قرائتی، افزایش تلاوت‌های ترتیل خلیل الحصری و عباس امام‌جمعه به سامانه، افزودن یک ترجمه جدید گویا از حجت‌الاسلام حسین انصاریان با صدای عباس سلیمی، تولید و اضافه کردن ۱۱۴ تلاوت مجلسی و ماندگار از ۳۰ استاد قرائت قرآن مطرح جهان اسلام و افزودن کلید داستان‌های قرآنی به سامانه.
 
سامانه تلفن گویای ندای قرآن ۱۴۴۰ فرهنگسرای قرآن با حمایت‌های سازمان فرهنگی ـ هنری شهرداری تهران طی ۲۰ سال خدماتی را به قرآن‌دوستان ارائه کرده است که تصمیم دارد در سال جدید و فاز بعدی، خدمات‌رسانی خود را با افزودن کلید مخصوص حفاظ(یک‌بار تکرار و سه بار تکرار آیات) برای مخاطبان افزایش دهد.
انتهای پیام