صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۴۱۱۵۲
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۵

فرمانده سپاه کاشمر از توزیع ۱۸۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان این شهرستان خبر داد و گفت: از ابتدای سال‌جاری هفت مرحله کمک مؤمنانه در شهرستان با توزیع ۱۱ هزار و ۳۰۰ بسته معیشتی انجام شده است.

علی یعقوبیان، فرمانده سپاه کاشمر در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌رضوی، گفت: در این مرحله از رزمایش کمک مؤمنانه که همزمان با اعیاد شعبانیه در کاشمر بود ۱۸۰۰ بسته حمایتی ویژه نیازمندان توزیع ‌شد.

وی تصریح کرد: رزمایش کمک‌های مؤمنانه با شیوع ویروس منحوس کرونا در کاشمر مانند سراسر کشور با آبرو و عزت برگزار شده و در این مدت مردم، خیران و ادارات خدمات‌رسان پای کار بودند.

فرمانده سپاه کاشمر با بیان اینکه همزمان با مناسبت‌های مختلف کمک‌ها به صورت هدفمند و با شناسایی افراد نیازمند شهرستان کاشمر در اختیار آنها قرار گرفته است، مطرح کرد: از ابتدای سال جاری هفت مرحله کمک مومنانه در شهرستان با توزیع 11 هزار و 300 بسته معیشتی انجام شده است.

وی ارزش ریالی هر بسته معیشتی را پنج میلیون ریال اعلام نمود و گفت: در حوزه محرومیت‌زدایی، اهدای کمک جهیزیه به نوعروسان نیازمند هم در دستور کار سپاه شهرستان قرار داشته و از ابتدای سال بالغ بر 60 سری جهیزیه توزیع شده است.

یعقوبیان با اشاره به اینکه گروه‌های جهادی شهرستان هم در حال مرمت خانه‌های نیازمندان، منازل محرومان و کمک به ساخت مددجویان کمیته امداد و بهزیستی هستند، اظهار کرد: چهار پروژه ساخت منزل مسکونی مربوط به قرارگاه خاتم الانبیاء به گروه‌های جهادی شهرستان واگذار شده که دو پروژه آن تاکنون به بهره‌برداری رسیده است.

انتهای پیام