صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۴۱۴۶۰
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۶

برگزیدگان سومین دوره آمورش غیر حضوری شورای عالی قرآن در بهمن و اسفند‌ماه ۱۴۰۰ معرفی شدند.

به گزارش ایکنا، در سومین دوره آموزش غیر حضوری شورای عالی قرآن که با هدف رشد و پیشرفت فنی تلاوت قاریان برگزیده در طرح ارزیابی و به منظور موفقیت ایشان در مقاطع و درجات بالاتر اجرا می­‌شود، ۷۷ نفر از قاریان غیر تهرانی دارنده گواهی‌نامه تخصصی در درجات سه و چهار، در پنج گروه مجزا در محضر اساتید ممتاز به صورت مجازی بهره‌مند شدند.

جلسات آموزشی، یک نوبت در ماه برپا می‌شود. در یک نوبت به صورت ارتباط برخط و تصویری و در نوبت بعدی به صورت ارسال فایل و دریافت نکات اساتید انجام می‌شود و در پایان ماه قاریانی که بهترین عملکرد را در هر کدام از گروه‌های پنج­گانه داشته باشند، تعیین و معرفی می‌شوند.

در این دوره، رضا محمدپور، نصرت‌الله حسینی، علی قاسم‌آبادی، حسن مختاری و علی‌اکبر کاظمی به عنوان مدرس مشارکت دارند. برگزیدگان سومین دوره آمورش غیر حضوری شورای عالی قرآن در بهمن و اسفند‌ماه ۱۴۰۰ به شرح زیر است. 

سعید رحیمی از قم، علی آویشی از خراسان رضوی، مهدی صلاحی و محمد حبیب‌زاده از اردبیل، وحید کرمی از لرستان، سیدسجاد اشرفی از مازندران، برگزیدگان بهمن‌ماه و حمزه عوده‌زاده از خوزستان، رضوان راحلی سرقین، مهدی صلاحی و پویا محرابیان از اردبیل، علی شکفته از خراسان شمالی و محمدحسین فراهانی از قم، برگزیدگان اسفند‌ماه هستند.

انتهای پیام