صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۴۱۹۵۱
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۷
نماینده مردم هرمزگان در مجلس:

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: کمک صنایع هرمزگان به مساجد در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی‌شان یک مطالبه مردمی است و به صورت مستمر پیگیر آن خواهم بود.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، احمد مرادی، نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، امروز، 19 اسفندماه، در آیین بزرگداشت سالروز تأسیس کانون‌های فرهنگی – هنری مساجد، اظهار کرد: در بازدیدهای مکرری که از مساجد روستاها و محلات شهری داشته‌ام از نزدیک شاهد فعالیت بدون ادعای اعضای کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد بوده‌ام.

وی افزود: کانون‌های فرهنگی – هنری مساجد هیچ‌گاه معطل اعتبار و حمایت مادی نمی‌مانند و همواره در طول سال برنامه‌های فاخری را در حوزه فرهنگ و هنر در دست اجرا دارند. تهدیدات فرهنگی دشمن سن و جنس خاصی را نمی‌شناسد و محدود به هیچ زمان و مکانی هم نیست و اگر لحظه‌ای از بحث تهدید فرهنگی دشمن غفلت صورت بگیرد، خسارات زیان‌بار و جبران‌ناپذیری به دنبال خواهد داشت.

مرادی با اشاره به نقش مجلس شورای اسلامی در حمایت از کانون‌های فرهنگی – هنری مساجد، تصریح کرد: در بررسی لایحه بودجه سال 1401 یکی از دغدغه‌های مهم نمایندگان در زمینه مباحث فرهنگی، چگونگی حمایت از مساجد بوده و علی‌رغم محدودیت‌های مالی دولت، در بودجه سال آینده به مساجد توجه ویژه شده است.

وی عنوان کرد: در نشست ساماندهی فاضلاب و انتقال پساب به صنایع غرب بندرعباس بر موضوع توجه صنایع به مسئولیت‌های اجتماعی‌شان تأکید کردم که باید به همه حوزه‌ها ازجمله حوزه فرهنگ و به خصوص مساجد بدون منت کمک کنند و این مطالبه به صورت مستمر پیگیری و دنبال خواهد شد.

یادآور می‌شود؛ در این آیین از ۳۰ نفر از ائمه جماعات، مدیران و رابطین کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستان بندرعباس تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام