صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۴۳۳۰۲
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۸
معاون آموزش جامعةالمصطفی بیان کرد:

معاون آموزشی جامعةالمصطفی بر اهمیت توجه به مهارت طلاب در مواجهه با عرصه بین الملل اشاره کرد و گفت: ضروری است جریان گفتمان مهارتی در همه صفوف جامعةالمصطفی فعال‌تر شو.

به گزارش خبرنگار ایکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحمید جزایری، معاون آموزش جامعةالمصطفی، 24 اسفند در سومین نشست هیئت اندیشه‌ورز مهارتی کاربردی، به پیشینه فعالیت مرکز آموزشی ـ مهارتی بیان اشاره کرد و افزود: مرکز آموزشی ـ مهارتی بیان با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین ملکی جهش فوق العاده‌ای گرفته است؛ این مهم، نشان دهنده قابلیت‌ها و ظرفیت‌های ارزشمند ایشان است.

وی با تصریح بر اهمیت دوره‌های آموزشی مهارتی، بر اولویت بندی دوره‌های مهارتی در المصطفی تأکید کرد و افزود: از مهرماه سال ۱۴۰۱، کل مجموعه‌های آموزشی جامعةالمصطفی به صورت عملیاتی وارد طرح تحول خواهند شد.

معاون آموزش جامعةالمصطفی ادامه داد: در برنامه جدید آموزشی، ۱۰ واحد دوره مهارتی ارائه شده در دوره کارشناسی، ۶ واحد ناظر به رسالت طلبگی و چهار واحد در مسیر ارتقای مهارت‌های حرفه‌ای، استقلال مالی و خدمت‌رسانی عمومی ترسیم شده است.

وی بیان کرد: نیاز است مهارت‌ها به صورت منطقه‌ای و با توجه به نیاز‌ها ترسیم شود؛ امیدواریم افق نگاه‌ها در حوزه مهارتی به صورت هدفمند و ناظر به رسالت و اهداف تأسیس جامعةالمصطفی دنبال شود.

این استاد جامعةالمصطفی العالمیه بر اهمیت توجه به مهارت طلاب در مواجهه با عرصه بین الملل اشاره کرد و یادآور شد: ضروری است جریان گفتمان مهارتی در همه صفوف جامعةالمصطفی فعال‌تر شود؛ هدایت، جهت‌دهی و پشتیبانی‌های کلان دانش‌های مهارتی و کاربردی، رسالت مهم مؤسسه آموزشی مهارتی بیان است.

حجت‌الاسلام والمسلمین جزایری، با بیان اینکه در تعمیم دوره‌های مهارتی، وظیفه مجموعه‌های صفی جامعة المصطفی به خوبی ترسیم خواهد شد، گفت: نفس پردازش و پرداختن به دوره‌های مهارتی، نیازمند نقشه جامع و اشراب آن در فضای آموزشی و پژوهشی است.

انتهای پیام