وی افزود: شخصی که دعوت به نماز میکند خودش باید نسبت به موضوع نماز، آگاهی و اطلاعات لازم را داشته باشد تا با تسلط بر موضوع بتواند بهخوبی دعوتکننده و ترغیبکننده دیگران برای نماز باشد.
چراغی با اشاره به نقش مهم اعضای هیئت علمی دانشگاهها و مراکز آموزش عالی در تعلیم و تربیت دانشجویان، اضافه کرد: شیوههای دعوت به نماز بهویژه برای فرزندان نباید به گونهای باشند که باعث سرخوردگی فرزندان بشود و به قدر کافی این شیوهها باید از جذابیت و خلاقیتهای لازم برخوردار باشند.
در ادامه این نشست، شرکتکنندگان دیدگاهها و پرسشهای مختلف خود را مطرح کردند.
انتهای پیام