صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

بازار

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۵۲۱۳۹
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۸

سیدمحسن میرباقری، کارشناس قرآنی ضمن حضور در بیست و نهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن گفت: این حجم گسترده تبلیغات محصولات و خدمات در فضاهای رسانه، نشانه اثرگذاری این امر است. چنانکه در مسائل اقتصادی می‌بینیم، کالاهایی را به دفعات تبلیغ می‌کنند و این نشان‌دهنده اثرگذاری تبلیغات است. قدم اول مسائل تربیتی، تلقین صحیح است. بنابراین باید در کارهای قرآنی نیز با شکل‌های فاخر تبلیغات انجام شود.

انتهای پیام