صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۵۶۷۳۶
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۸

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر اردبیل گفت: با پیگیری شهرداری و اعضای شورای شهر قرار است چهار پارک خانواده در منطقه توریستی شورابیل احداث شود.

سلامت صفری، رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر اردبیل، در گفت‌وگو با ایکنا از اردبیل، اظهار کرد: با پیگیری شهرداری و اعضای شورای شهر قرار است چهار پارک خانواده در منطقه توریستی شورابیل احداث شود که در شورای چهارم استارت احداث پارک بانوان زده شد و خرسندیم که به مطالبه بانوان استان با احداث و راه‌اندازی این پارک پاسخی شایسته دهیم.

وی پارک‌های احداثی را در مقطع کنونی پارک باغ بهشت، پارک نور، پارک خانواده و همچنین زمین ورزشی روباز در این منطقه اعلام و بیان کرد: پارک خانواده در بهترین موقعیت شهری در شورابیل با طراحی مناسب اجرا خواهد شد تا در کنار خانواده‌ها زوجین نیز با غرس نهال در این پارک بتوانند به جنگل کاری شورابیل و توسعه فضای سبز در این منطقه کمک کنند.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر اردبیل حساسیت کمیسیون زیباسازی را در نصب المان نفس در اردبیل یادآور شد و بیان کرد: حجم پایه و خود المان نفس، هیچ همخوانی باهم ندارند و در شب ها نیز زیبایی این المان را شاهد نیستیم.

صفری گفت: بهتر است در بازطراحی این المان دقت کنیم تا متناسب با پیام فرهنگی اهدای عضو بتوانیم کار را به درستی به پیش ببریم.

وی با ابراز خرسندی از طراحی و نصب المان ناوشکن سبلان بیان کرد: در آستانه سوم خرداد روز آزادسازی خرمشهر می توانیم از این المان رونمایی کنیم.

انتهای پیام